Kollegier i Odense?

Hvor mange er man om et køkken på H.C Ørstedskollegiet ?
Er værelserne gode?

Der er 15 værelser per køkken.

Hvad mener du med “gode”? Ikke at jeg er særligt opmærksom, men jeg har ikke noteret mig nogen pentagrammer på mit værelse :wink:

[quote]Jeg har godt nok aldrig været derude, og jeg kender ikke nogen der har været der. Men jeg har kigget på kortet, og det eneste det er nogenlunde tæt på er uni, jeg har en kammerat der bor på tornbjerg kollegiet(liste 37 på kortet over odense SØ på studiebolig-odense.dk) og han har ca 15min til uni på cykel og mindst 30min til WP, og jeg vil tro at man kan lægge mindst 5min oveni fra soluret.
Det vil selvfølgelig være muligt at gå i byen, men det er en længere cykeltur af nogle stier, som man ikke har lyst til i en brandert. [/quote]

Det har jeg!
Har lige forladt det! Kommer ikke til at savne det!

Det kigger alt forlangt væk fra alt! lige undtagen uni, det tager kun 7-8 min, med godt tempo!

Og der er rigtig langt når man skal hjem fra nattelivet, og man skal passe på ikke at køre ind i de elektriske hegn på markerne, da de slukker det meste af lyset på stigerne kl 2330, og så bliver der mørkt. Ellers kan man tage en taxa det koster 137 kr. inck. cyklen bag på.

men et godt bud Odense C eller M, er dejlig centralt!