KRISE PÅ SDU: Nu sker det!

Hej alle SDU med’ere, vi står over for en af de vigtigste udfordringer vi, ikke bare som studerende, men som mennesker, nogensinde kommer til at møde!
De er som varslet i Sund&Hed for nogle få numre siden nu begyndt at [size=4]lukke for adgangen til gamle eksamenssæt!!![/size]

Jeg er selv modul3’er og de har lige idag, to uger inden vores eksamen, pillet 2 ud af 3 gamle eksamenssæt af blackboard :censored:

Hvis I, stud.med’ere på alle moduler, har nydt godt af denne - til forståelse af snørklede opgaveformuleringer uundværlige - læsehjælp og gerne vil sikre jeres fremtidige arvtagere de samme gunstige studieforhold, så må vi træde til NU

Hvad gør vi?

Jeg foreslår at alle går ind på blackboard og downloader alle de eksamenssæt/retteark på deres nuværende modul og derefter svarer i denne tråd med et “modul 2: DONE!”
Så sørger vi for at få det samlet efterfølgende, når vi har alle moduler sikkert downloadet rundt omkring på hos jer hver.

For fællesskabet
Pierre Oiseau, SDU

Dette er ikke en øvelse, jeg gentager [size=4]IKKE[/size] en øvelse!

har lige opdaget jeg ikke længere har adgang til modul 1 og 2 på blackboard. er der ikke en ældre studerende der vil kigge om du stadig har adgang til dine tidligere moduler?

Fnis. Er det en joke eller hvad?
Den største udfordring som stud og menneske, uha da.

Vent du bare. Du bliver måske læge engang, så får du udfordringer…

Tag dig sammen.

Din adgang til Modul 1 og 2 røg midt i sommerferien. Det skrev de engang midt i modul 2, og det stod til mange uger efter eksamen, så det skal du nok ikke regne med at andre modul 3’ere kan.

Og kan ikke se hvad der er galt i at samle generel viden ud fra læringsmålene, i modsætning til at læse op, efter et eksamenssæt, som ikke rigtig sørger for dette?

Haters :frowning:

synes da godt nok det var et sørgeligt indlæg søren55.

Gamle eksamenssæt er et vigtigt redskab for studerende… Hvorvidt du finder trådstarters indlæg melodramatisk eller irrelevant, må stå for egen regning - Ikke noget vi andre gider se på.

Pierre - gå ind under bachelor —> Modulerne på blackboard. Dér får du adgang til alle modul-mapper (1-12) som de er.