KU rustur

Hejsa,

Er der nogen der blev optaget på KU med start til september, som også kommer på rusturen? Det lyder ikke som en meget god rustur at være på - med Nordjylland som destination og noget med “grise” - tema - men åbenbart skulle vi få en masse relevante info på turen…

Hej DocCris
Naah, grise tema i Nordjylland… lyder ik så skægt nej…
Jeg er godt nok vinterstarter, men vores tur går til Bornholm med noget spansk tema! Håber på noget godt vejr dernede, for de vil også have at vi skal ta badetøj med!!

Dejligt :slight_smile: . Jeg håber også, at I får godt vejret…Bornholm er også så smuk :slight_smile: .

Jeg overvejer stadig ikke at tage med, men tja… Vi får se :slight_smile:

Tak for dit svar,
Mvh,

Hej:)

Hvornår har I fået at vide hviken gruppe I skal på rustur med ?
Jeg er nemlig også sommerstarter på KU, men har endnu ikke modtaget nogen information om hvilket hold jeg er kommet på :confused:

Jeg har fået et brev i sidste uge, med både rustur info og mit hold nummer og navne …

Jeg tror det er med posten - fik mit i lørdags nemlig:)
Men barbara tror vi er på samme hold :slight_smile: - vi tager en tur til Gedser og leger lidt starwars agtigt noget!
Glæder mig til at vi ses den 20 :wink:

Turen går også til Nordjylland for mig, men er vinterstarter.
Tror nu det bliver meget sjovt og glæder mig til at møde mit hold!
Et decideret “grisetema” regner jeg da heller ikke med, at der er tale om…

  • Tror blot det referer til vejledernes udklædning.
    :slight_smile:

Hejsa,

Skal også med til Nordjylland og er på grisss-holdet! Har ikke mulighed for at deltage før mandag…så går også og overvejer om jeg skal med da det er en dyr fornøjelse at komme dertil selv.

Dog siger de at det er en rigtig god ide at tage med og møde sit hold og tror bestemt der sker en del mere end bare druk.

Jeg har beslutte mig for ikke at komme. Jeg får nok de nødvendige info på introduktionskursus alligevel… Desuden en helt uge i Nordjylland…er ikke lige mig, og jeg kommer til at miste Priden hvis jeg rejser :smiley:

Man hav en god tur allesammen :slight_smile:

Havde håbet på, at brevet var med posten i dag, men det var det så ikke :confused:

Til Muggi: Kan du også se dine nye studiekammeraters efternavne på listen ? Så får jeg måske slået fast, om det er mig eller ikke :slight_smile:

P.S.
Jeg er i gang med at pakke, skal nemlig flytte fra Færøerne til København på onsdag. Så det havde været godt at vide hvilke “kostumer” der skal fylde kufferten :wink: :lol:

Barbara, du kan eventuelt skrive en mail til rusvejlederne på: [email protected]. Så kan de sikkert maile dig alle informationerne, herunder holdliste og rustur-papirene :wink:

Hej Barbara

Ja der er efternavne, så hvis du hedder Joensen er det dig :wink: I så fald kan jeg sende dig alle de vigtige informationer over mail.

1 Synes om

Hej igen

Jeps, det er mig :slight_smile: så Muggi, vi ses på fredag :stuck_out_tongue:

Har via mail fået at vide, at jeg er på hold 103.

Vh
Barbara

@Barbara:

jeg har heller ikke modtaget brevet endnu (er selv fra Færøerne), så det er nok bare “Posta” som er langsomme.

Er der nogen fra hold 101 ?