KU september start - er der nogen fra hold 101?

Hej,

Jeg har fået listen med mine kolleger fra hold 101, som starter på KU i september, er der nogen her? Er der nogen der tager på rusturen?

:slight_smile:

Hej,

Jeg er på hold 101 og tager med på Rusturen, håber at der er flere fra hold 101 der tager med :slight_smile:

mvh
Kristrun

Jeg er os på hold 101 og tager først op til nordjylland mandag og det koster ca 400 lidt under med toget!

Nå ja, det sagde du også :slight_smile: . Ja, det er meget dyrt, jeg tænker også på måske at komme hjem lidt tidligere, men vi får se… Vi fik en liste med navne, jeg hedder Cristina Nyegaard, hvad med dig? Jeg har også fundet to fra vores hold på FaceBook:)

Jeg hedder Maria Olausson og vil rigtig gerne være hjemme over weekenden…Priden! Men ja, ved ikke helt over jeg vil bruge pengene til at tager over osv. men tror det er en meget god ide at deltage lidt! Så er det jo os kun 4 dage…det er lidt mere overskueligt!:wink:

Cool at du kommer med :slight_smile: . Jeg tager bare sammen med de andre fordi det koster 450 kr til at tage derhen alene:(, så jeg mister Priden :frowning: . Vi snakkes ved på FB:). Kh

Er der nogen fra hold 105?

Hej Kristrun, er du på FaceBook ? :smiley:

Hejsa,

Ja, jeg er på facebook, jeg hedder Kristrún Guðmundsdóttir…jeg prøver at se om jeg kan finde dig :wink:

mvh
Kristrun

Jep, Bornholm ikke sandt?