Kun for de nye optaget på KU :-)

Hej…

Jeg har lige fået et brev fra KU idag med holdnr og en holdliste…

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, hvem jeg er kommet i hold med herfra :slight_smile:

Herover drejer det sig om hold 105, Forår, KU :stuck_out_tongue:

Hejsa! Jeg er optaget på hold 105 efterår, men er flyttet til forår - så tror da jeg er på nr. 105 forår - ses på rusturen!

Jeg blev først optaget i går pga. alt det der med bonus A omregningen.

Og da jeg så fristen for tilmelding tænkte jeg bare - æv :confused: Men så ringede jeg til en af rusvejlederne der sagde, at jeg klart skulle med alligevel, og bare skulle sende tilmeldingen og pengene. Såå!

Aner ikke hvilket hold jeg er på - endnu. :stuck_out_tongue: Huhu

Wow Tillykke!!! Du må være over-lykkelig!
Jeg snakkede med rusvejlederne idag! Vi, der endnu ikke har modtaget vores nye holdlister + rustur-invitationer skal bare møde op på Panum d. 24, så skulle rusvejlederne sidde klar med nyreviderede holdlister og sende os af sted til den rigtige rustur. Der bliver 7 forskellige rusture. På hver rustur kommer der både sommerhold og vinterhold. :smiley:

Tak :smiley: Er jeg klart også! Hehe

Okay. Glæder mig! Og jeg er også på forårsholdet, så vi ses formentlig :wink:

Det bliver spændende og møde jer - Vi ses jo snart :slight_smile:

Jeg er på hold 101 rustur hold nr 7. Nogle herfra som er på de samme hold?

Ser frem til at møde jer alle sammen :smiley:

Gad forresten godt vide hvad det stanniol og de sorte sække skal bruges til… :lol:

Jeg er på hold 108 efterår, rusturen går til Svendborg

Jeg glæder mig også til at se jer alle, hvis vi ikke er på samme rustur, så i det mindste på Panum i løbet af året.

Simon.: Stanniol og sorte sække? Er det noget vi skal medbringe eller…?

For der var vist et infomøde så vidt jeg har hørt i denne uge, men det nåede jeg desværre ikke at være med til :confused:

Du kan også se hovedtallene her:
http://www.kot.dk/KOT/hovedtal/Hovedtal_2007.pdf

Så du har ret!

Mærkeligt… men der står også i det brev jeg har modtaget, at:

“På bacheloruddannelsen i lægevidenskab er der som bekendt studiestarttidspunkt den 1. september 2007 og 1. februar 2008. Styrelsen henstiller, at bestemmelsen i adgangsbekendtgørelsens § 30, stk. 2, følges. Hvor dette af kapacitetsmæssige grunde ikke er muligt, bedes universiteterne omgående rette henvendelse til styrelsen med henblik på dispensation fra denne bestemmelse.”

Så det kan jo være de ikke har haft kapacitet til at optage dig på kvote 1? Men ring ind og spørg engang… måske er det en ren og sker fejl fra deres side.

Jeg er på hold 107, gruppe7.
Gad vide hvad de finder på med udklædningstøjet…
Min rustur er i Midtjylland!?! Hørte nogle skulle til Bornholm. Hvor skal i hen?

señorita:

Ja det er noget vi skal medbringe. Har du ikke fået brev i går omkring rusturen? Det er MEGET mere informativt om det infomøde jeg tror du mener. Jeg mener, er det infomøde du snakker om det som foregik i torsdags på KUA?

Generelt følte jeg at rusarrangementet i torsdags på KUA var ligegyldigt.
Efter endeløs ventetid begyndte Studenterrådsformanden sin tale, som havde slående lighed, hvis den da ikke var identisk med, det han har skrevet i Studenterhåndbogen vi alle fik med optagelsesbrevet.
Herefter lukkede Ritt op for godteposen, dog lidt forsinket af 3-4 BZ’ere som følte det presserende at minde hende om, at de var svært utilfredse med den bare plet på Jagtvej.
MEN så kom højdepunktet- Prorektor Lykke Friis’ tale. Herligt, herligt , herligt!! Hun vækkede folk med snak (eller var det råben?) om en Genesis koncert for 20 år siden og en masse andet, og hun fik virkelig fat i publikum!
Da vi blev delt op i fakulteter fik jeg heller ikke noget nyt at vide. Der blev fortalt det samme som til åbent hus arrangementerne, og omkring rusturen blev der henvist til det brev vi ville modtage.
Så señorita- du gik absolut ikke glip af noget hvis det er det arrangement du mener :wink: Måske skal det lige tilføjes, at jeg ikke blev der til festen- det kan være den har gjort op for det ellers uheldige arrangement :slight_smile:

simon.> Det var da en pessimistisk holdning til rusarrangementet. :shock: Trist at du ikke blev der til festen

señorita> Rusarrangementet var ellers ret informativt bl.a. mht. rusturen. Vi kommer til at bruge staniol og sorte sække til udklædning. :smiley:

hold 110 forår, rus-gruppe 2 8)

Simon.: Jeg er som nævnt tidligere meget sent ude med tilmeldingen til rusturen. :wink: Jeg fik først min studieplads d. 16! Desuden - studenterhåndbog? Den har jeg ikke modtaget. Er det noget vigtigt…?

Powerpuff: Det lyder interessant :smiley: Må jeg lige huske at få fat på. Var der noget andet vi skulle huske at medbringe eller gøre evt.?

Og en ting til - jeg har skrevet et indlæg, der ikke giver mening i denne tråd, netop fordi jeg har posted den forkert. Sorry :slight_smile:

Tillykke til jer andre, som også er optaget. Jeg er kommet på hold 103, rusturghold 3. Turen går til Gedser, verdens navle, så der er lagt op til en fantastisk tur.
Nogen der ved hvor mange hold der tager afsted sammen?

Annabanana -> jeg er også ret spændt på, hvad de finder på mht. udklædning. Aner ikke mine levende råd om, hvad jeg skal finde på… Ville være ret ufedt at dukke op som snøvsen, hvis alle andre legede superheltetema :wink:

Er der iøvrigt andre som undrer sig lidt over længden af rusturen? Det virker relativt ambitiøst, at man skal holde fanen højt i en uges tid…?

Glæder mig til at hilse på jer allesammen. Hvis det ikke bliver på rusturen, så på panum (evt. fredagsbaren).

Mvh. Søren

Så udklædning kommer an på hvilket hold man er på? Nu er jeg lettere forvirret :smiley:

Tror bare jeg venter på det brev jeg forhåbentligt får i løbet af næste uge :wink:

Til Søren:

Giver dig helt ret i det med længden! Det virker som ret lang tid i forhold til rusturslængden på andre studier.
Havde planlagt at tage hjem lidt tidligere pga et familiearrangement, men bliver nok for kompliceret fra midtjylland, så håber bare at det er det værd:-)

Mvh Anna

Til señorita:

Tillykke med optaget!
Så vidt jeg har forstået er der 7 rusturshold, der tager hver sit sted hen. Hvert hold har fået et individuelt brev fra deres rusvejledere, hvor der står hvad der skal medbringes. Nogen hold (de fleste tror jeg) skal med bringe udklædning og staniol og sorte affaldssække.
Håber du snart får dit brev.

mvh Anna

Yep yep yep HOLD 107…Skal til midtjylland ligesom dig Annabanana. Så vi ses vel nok…det skal nok blive sjawt

[quote]simon.> Det var da en pessimistisk holdning til rusarrangementet. Shocked Trist at du ikke blev der til festen

señorita> Rusarrangementet var ellers ret informativt bl.a. mht. rusturen. Vi kommer til at bruge staniol og sorte sække til udklædning. Very Happy

hold 110 forår, rus-gruppe 2 Cool[/quote]

Powerpuff- var du der? Det kan da godt være det bare er mig, men jeg fik intet nyt ud af det… Måske jeg bare er sur støder så :lol:

mht udklædning; jeg forstår det sådan, at man bare skal tage nogle klude med og så må man se hvad man kan få ud af det- eller er jeg også her galt på den?? For mit vedkommende skal jeg på jagt i den lokale Kirkens Korshær… Det kunne jo være, at der var at lyserødt tylskørt med mit navn på :smiley:

Og ja en hel uges druk, udklædninger og ølstafet. Det lyder som en reklame for Ung Rejs :lol: