Kvitteringsbrev fra KU

Hej:-)
Jeg vil bare høre, om der stod noget andet i kvitteringsbrevet end at de havde modtaget ens ansøgning? Mit kvitteringsbrev er åbenabart gået tabt i posten, så ringede til KU i sidste uge for at være sikker på, at de havde modtaget min ansøgning. Jeg havde sendt den anbefalet og de havde da også modtaget den. Bagefter er jeg så kommet til at tænke på, om der stod nogle vigtige ting i brevet, for det fik jeg ikke spurgt om? Hende jeg snakkede med i telefonen sagde ihvertfald ik andet end, at den var modtaget og at alt var i orden.

Hilsen Nethe.

Hej Nethe…

Det er surt når noget går tabt i posten… Men i brevet står der, udover kviteringen for modtagelsen af din ansøgning, bare lidt om hvilke oplysninger de har registreret om din adgangsgivende eksamen ( hvilken eksamen du har, og hvornår denne er afsluttet). Håber det var svar nok ellers må du meget gerne spørge igen :smiley:

Nicki

Tusind tak skal du have :smiley: Nethe

Mit kvitteringsbrev er heller ikke nået frem, så jeg ringede også til KU for at tjekke, hende jeg talte med sagde at de var sendt ud 1 april, så jeg begynder da at ane en aprilsnar, måske har de sparet portoen :smiley: .
Jeg kender til 2 andre der heller ikke har modtaget kvitteringsbreve.

Anyway jeg fik også besked om at alt er som det skal være, så jeg skal “bare” have overstået de næste par måneder med eksamen i de fag jeg supplerer.
/Dorthe

Har I fået kvitteringsbrev fra AU?

jeg har ikke modtaget kvitteringsbrev fra AU og heller ikke fra KU:-( Jeg ringer efter weekenden til dem for at se om de har modtaget mine ansögninger:-)

Jeg har heller ikke modtaget fra AU, men har haft ringet til dem, og de sagde at de var lidt bagefter med at få postet brevene, men de lovede at de nok skulle komme ud hurtigst muligt :smiley: