Kvotienterne 2006: 10,0 (KU), 9,7 (AU) og 9,8 (SDU)

[quote=“mackie”:xy32foml]Hien: Jeg var inde på studieadministrationen og ordne SU og bekræftelsen… så kom der sku en fra lorry og spurgte om alt muligt… jeg kunne slet ikke tage mig sammen, blev helt rød i hovedet og grinede hele tiden. Heldigvis er det kun folk fra københavnsområdet der (måske) får fornøjelsen af at se mig i aften suk… jeg tør ikke engang stå foran et kamera… rystede helt bagefter… hader bare sådan noget!

:wallb: [/quote]

Haha hvor fedt! Jeg har bekræftet via SMS, tlf og har desuden sendt bekræftelsen afsted pr. post - rekommanderet selvfølgelig :wink: Vi i Århus kan desværre ikke fange Lorry på skærmen.

Hvornår kan egentlig man se studiehalløj på punkt.ku.dk? Når man logger ind er der bare en blank skærm og nogle links i højre side.

Hehe den hjemmeside med rusturen virker heller ikke… eller den er ikke opdateret… der står kun om sidste vinterrustur.

Du får et brev som bekræftelse, forudsat at dit svar nogensinde når frem :stuck_out_tongue: , hvori din punkt.ku.dk kode står. Dit brugernavn er dit cpr. nr.
For at få noget relevant ud af siden, skal du ind i Blackboard, og tilmelde dig dine relevante kurser…

Og så er du kørende…

Koden får man med det brev vi har fået i dag. Det har jeg i hvertfald.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=467758

Sverige klar til at diskutere lægeproblem

Jo, men der står også i brevet at der formentlig først kommer information omkring studiestart, det er nok derfor den er blank :slight_smile:

Det er sikkert rigtigt.

Du får et brev som bekræftelse, forudsat at dit svar nogensinde når frem :stuck_out_tongue: , hvori din punkt.ku.dk kode står. Dit brugernavn er dit cpr. nr.
For at få noget relevant ud af siden, skal du ind i Blackboard, og tilmelde dig dine relevante kurser…

Og så er du kørende…[/quote]

Yes jeg modtog skam også min pinkode i dag :smiley: Jeg har dog ikke mulighed for at gå ind i blackboard. Som mackie nævner er dette også nævnt i optagelsesbrevet. Det er blot mig der er meget utålmodig :stuck_out_tongue:

Der står “Vær opmærksom på, at du kan først benytte din e-post og PUNKT KU omkring studiestart”. Men er det også først til jan/feb for vinterstarterne? Eller kan jeg bruge min på samme tid som sommerstarterne?

Jeg kunne som vinterstarter komme ind på punkt.ku allerede i slutningen af august. Men der er ikke noget derinde af betydning før man rigtigt er startet.

Wohuu, sikke dejligt det er at få det endeligt bekræftet at man er kommet ind 8)

Glæder mig helt vildt til at starte. Er der nogen der ved hvornår rusturen på SDU kommer til at foregå?

Mike

For 7 år siden mener jeg det var ca. 14 dage inde i sept.

Yes! Jeg starter på SDU d.24. aug. Hvor er det lækkert at vide, at man er indei i varmen :lol:
Tillykke til alle!

Finten ved vinterstart på KU er at man får double op på rusturen :slight_smile: Den sidste dog kun af 2-3 dages varighed, men anyway.

tillykke igen mike… fik også min bekræftelse… dog blev det som ventet i feb.07 jeg starter :frowning:

abdi

Hien: Ja, vi ses snart jo. Du skal vel med på rustur? Har tænkt lidt på, om ens mail, har noget at gøre med ens hold? Ved min står der nemlig m6.

Der står også m6 på min og da jeg er sommerstarter kan vi ikke være på hold sammen. Men mon ikke det står for medicin 2006?

Tilgengæld står der før @ et 3-tal efter mit navn (og der er altså ikke andre dre har samme navn som mig… og slet ikke 3), mon det kunne have noget af gøre med hold?

Måske. Der står dog ikke noget tal hos mig. Noget andet jeg så undrer mig over, er rusturen.dk. Der står at den er fra fredag d. 18.-25. august, men i brevte står der 25. august -1. sep. Regner med brevet har den korrekte oplysning, men ville ikke være så fedt, hvis man kom en uge for sent :smiley: Og kommer sommer- og vinterstarterne på den samme rustur her i august? For så ses vi jo også, mackie :slight_smile:

rusturen.dk er ikke blevet opdateret siden sidste år :frowning:

Sidste år kom sommer- og vinterstartere på samme rustur, så det gør de nok også i år :slight_smile:

gælder det for alle uni’er el. bar KU??

Abdi

Nej. Jeg kom ind sidste år og min er [email protected]
Det er så dér man laver en alias-adresse :stuck_out_tongue:
De er bare genereret automatisk efter et eller andet sært system.