Læseplan 2. semester

Hej. Er der nogle, der ved hvor man kan finde læseplaner til 2. semester eller gider oploade dem her på siden.

På forhånd tak

Du kan søge i fagkataloget på absalon og tilmelde dig cellebiologi og vævslære (er på side 5 i kataloget)… men af en eller anden grund har de fjernet læseplanen for biofysik, og der findes ikke nogen læseplan for anatomien. Biokemilæseplanen findes der.

Men jeg har biokemi og biofysiklæseplaner på min computer som jeg kan sende til dig, hvis du skriver din mail. Hvis du vil læse efter geneser kan jeg skrive de sidetal man skal læse.

Tak…du må gerne skrive sidetallene for geneser op…hvis der er nogle der kan komme ind på læseplanerne ville det være nice hvis i kunne oploade dem her på siden… 8)

Ehm… jeg har læseplanerne jo… så kan bare sende dem til dig på mail, hvis du skriver din mail, kan sende sidetallene i geneser til dig i samme mail.

Min mail er mona-a@jubiiconnect.dk

tak :slight_smile:

Der er vel ikke en af jer, der skulle have lyst til at sende den til mig også? Har lige anskaffet mig geneser til lidt sommerferielæsning…
fugl snabela stud.ku.dk
:angle:

Jeg sender gerne til jer begge… er lige lidt i panik over en eksamen her på mandag, skal se om jeg kan nå det inden, ellers sender jeg det på mandag :slight_smile:

Tak mackie, bare vent med det til efter eksamen… Rigtig meget held og lykke! :up: :wohow:

Tak tak :smiley:

Hej Mackie… Vil du ikke også være sød at sende dem til mig? email: fitzenverhuuhr@tv2mail.dk

Hvad med at bare uploade dem her på siden?

[quote=“Christopher Fugl”:okcq2itu]Der er vel ikke en af jer, der skulle have lyst til at sende den til mig også? Har lige anskaffet mig geneser til lidt sommerferielæsning…
fugl snabela stud.ku.dk
:angle: [/quote]

Skal lige have din rigtige mail… du mangler måske en “_” eller noget i den, kan i hvert fald ikke sende til den

Har sendt læseplaner til i andre to.

Har ikke uploaded det herinde da jeg ikke ved hvordan.

Aller øverst på siden er der et link “Filcentralen”
Tryk på den op upload filen der.

Kig evt her, for yderligere information.
http://studmed.dk/viewtopic.php?p=4576#4576

mvh
svend

Hej Mackie…jeg har mærkeligt nok ikke modtaget noget fra dig. Tror du du vil prøve igen til: mona-a@jubiiconnect.dk

Håber ikke at det er alt for besværligt…På forhånd tusind tak…

Hej sendt det igen :slight_smile:

om du har anledning hadde jeg sat pris på å få den tilsendt :slight_smile: skiftesvik@stud.ku.dk

Hvad med at gøre den læseplan direkte tilgængelig for alle :smiley:
Som det er foreslået tidligere, upload den, og lav et link til den i denne tråd.

Jeg har kigget på det og jeg kan ikke umiddelbart finde ud af det, og gider ikke bruge mere tid på at finde det… det er vel alligevel begrænset hvor mange der vil have læseplanen i sommerferien… og alternativt kan man jo selv gå ind på absalon og finde det meste der.

Men har jo sendt det til et par stykker, så en af dem kan jo uploade det hvis de vil.

Tusind tak :slight_smile:

Noen som uploader den? Og noen som har noen gode forslag på bøger?