Læseplan Holes 1. semester KU

Læseplan Holes 1. semester KU
0.0 0

Hej !

Vil høre, om der nok ikke er en derude, som ligger inde med en læseliste for basal humanbiologi på 1. semester på KU … ? (Læseliste for Holes)
Jeg har ledt rigtig meget inde på “absalon”, men har ikke fundet en decideret liste med “lektier” eller kapitler til de pågældende forelæsninger - blot holdlister og gamle eksamensopgaver :confused:

Håber en af jer har en liste (gerne også fra F2012 eller sidste år)

Der findes ikke pensum på medicinstudiet… Du må gå ind og kigge på skemaet, og udfra det vurdere hvad der skal læses… Der bliver generelt ikke lavet læseliste til fagene.
Holes skal du dog læse det hele så vidt jeg husker, så start du bare fra en ende af…

God fornøjelse med studiet :slight_smile:

Det hele skal læses, ja - og det er virkelig nemt at finde ud af hvilke kapitler du skal læse til hvornår ud fra titlerne :slight_smile:

Hej.

Som de andre skriver, så er det nemligt helt rigtigt at du skal læse hele HOLEs. Jeg vil dog mene at du godt kan springe de første 2 kapitler over… Lidt anderledes er det med McMurry (kemi bogen), der behøver du ikke at læse det hele.

Jeg er lige selv blevet færdig med 1. semester, og jeg lavede dette dokument i foråret. Der er anført hvilke kapitler der hører til de forskellige emner, samt hvad der forventes at du skal kunne, men for en sikkerheds skyld, så tjek lige op på at læringsmålene ikke er blevet ændret.

Læringsmålene i dokumentet er blot kopieret fra Absalon, men er sat ind i et mere overskueligt skema…

Held og Lykke :slight_smile:

http://pastehtml.com/view/bs2i47pve.html