Ledende overlæge, retsmedicinsk århus

ok hvem pokker er “in charge” på det retsmedicinske institut i Århus? jeg skal snakke præklinik og har overhovedet ikke overblik over hvem der er chefen :smiley: hjælp please :slight_smile:

Du skal prøve at fange mailen på Jytte Banner eller Lene Warner Boel.

http://retsmedicin.au.dk/pers/personale/

Jeg var derude i præklinik i 2009. Du skal ikke forvente et svar indenfor den nærmeste uge. Både Jytte og Lene har kronisk travlt, men de tager gladeligt imod interesserede studerende. For deres og din egen skyld, skriv en mail.

Bare et lille råd. Kald ikke Jytte Banner ledende overlæge, idet hun er vicestatsobducent og professor.

har på ingen måde tænkt mig at starte med “kære ledende overlæge” jeg har bare sendt en mail ud til deres “kontakt” mail og det er nu 2 uger siden, jeg frygter den er havnet i et spamfilter og overvejer derfor at sende en “follow up” mail til jytte eller lene hvilket jeg bare skulle have gjort fra starten af :slight_smile:

ps. tusinde tak for det hurtige svar :slight_smile:

Tro mig, mere end 2 uger er ingenting for et svar. Lene har engang fortalt at hun efter 14 dages ferie havde +100 ubesvarede mails af tungere karakter. Hav du blot tålmodighed, det lønner sig :wink: