Ledige pladser på FADL-kursus i januar

Skal du også starte på medicinstudiet på SDU til februar? Der er stadig ledige pladser på FADLs kursus i januar måned, og det er muligt at tilmelde sig, selvom man først starter på studiet til februar.

Læs mere og tilmeld dig på http://www.fadl-vagt.dk under Odense og Kurser, så vi ikke er nødt til at vente med kurset, til vi er godt i gang med studiet også.

Forventes der ikke at man har en grundviden, som man får i starten af sidst studie?? Falder spv-eksamen ikke sammen med studiestart med rustur osv…?

Hvis du følger linket vil du finde, at eksamen ligger den 6/2 eller 7/2, følgevagterne ligger i uge 4 inden studiestart og behovsopgaven skal afleveres senest d. 30/1 kl. 8.

Men behøver ingen grundviden fra studiet. Der undervises efter en lærebog, som udleveres til alle kursister. :idea:

Det er da en fin mulighed for hurtigt at komme igang med at tjene nogle ekstra skillinger…

Nu søger jeg først her til sommer og regner stærk med at blive optaget til feb. næste år. Falder spv-kurserne altid på samme tidspunkt hvert år? I såfald har jeg så også mulighed for at starte jan. 2007? eller er det bare fordi de mangler medicinstuderende de åbner døren for kommendestuderende?

Rasmus

Ja, jeg tror ikke det er gæng praksis - eller måske er det bare en ny taktik - jeg skal ikke kunne sige det. Men jeg har ikke tidligere hørt om det. I teorien skal man vel være FADL medlem før man er kan tage kurset og i teorien bør man ikke kunne være FADL medlem før man er lægestuderende og det er man vel ikke før man er startet. Men hvis man starter nuher til 1. feb. er det da en oplagt mulighed, hvis man mangler studiejob.

Man kan ikke få lov at starte, før man er meget tæt på sin studiestart. Jeg kunne eksempelvis ikke få lov at følge august-kurset i år, da jeg først starter til februar - som Frold også skriver, man skal være FADL-medlem.

Er der nogen, der har meldt sig? Håber jeg, så kurset kan komme op at stå…

Jeg har tilmeldt mig! :smiley: