Hej alle!
Som overskriften indikerer, søger jeg en lejlighed i Århus. Jeg håber på (regner nok også lidt med), at jeg skal i gang med medicinstudiet her til sommer. Mit største ønske er at finde noget i Århus C, men ved ikke helt om det er urealistisk!? Jeg har brug for en et- eller toværelses lejlighed, som inkluderer et toilet/bad samt køkken. Mit budget ligger på omkring 4000 (maks 4500) i månedlig leje. Hvis der er nogle, der kender noget, som evt. kunne overtages omkring 1/7 el. 1/8 må I meget gerne svare via dette indlæg. Det kunne være en enorm stor hjælp for mig. På forhånd tak.
Jeg ved ikke om du har fundet en lejlighed, ellers kan jeg anbefale at besøge aarhuslejlighed.dk , der er vi nogle studerende som har skrevet de steder vi har benyttet.
Du får måske et værelse eller lejlighed i et yderliggende kollegie/ungdomsbolig, men efter noget tid på ventelisten kan du finde mere centrale lejligheder. Ungdomsbolig Aarhus har ~1,5-3 års ventetid på billige centrale lejemål, almene lejligheder har 5+ år. Du kan desuden blive ved med at lede efter et privat tilbud - det vigtigste er jo at finde tag over hovedet!
Ventetiderne er endnu bedre for delelejligheder, hvis du kan finde en du kan ansøge sammen med.
/Mig som nyder tilværelsen på et værelseskollegie godt 8km fra Aarhus C.
Edit: Aargh, tråden er over et år gammelt. Brugeren har nok fundet noget at bo i nu! :oops: