Lyst til at afprøve ny app til medicinstudrende og yngre læger, MyMedCards?

Hej Allesammen.

Jeg er medicinstuderende på 9. semester fra Aalborg Universitet og har i gennem det sidste halve år arbejdet på at producere en app, ved navn MyMedCards. Den samler alle de kittelkort vi går rundt og tynger vores kittellomme med og tillader samtidig hurtig og nem søgning af danskbaserede lægefaglige noter, anatomi, scorings- og klassifikationssystemer. Tilmed findes også kittelkort udstedt af landets 5 regioner i appen. Den indeholder netop nu over 300 forskellige informationskort og kan downloades via App Store og Googleplay for kun 13 kr.

Så det er bare med at få downloadet appen og tømt kittellommen :wink:

I den forbindelse vil jeg gerne spørge, om der er nogen, der kunne være interesseret i at afprøve app´en i praksis. I vil få et gratis download og det eneste der forventes er, at I kommer med konstruktiv kritik til mig.
Jeg skal bruge 15 personer til at afprøve den. Det kan både være medicinstuderende (dog skal I være startet i klinik) eller læger.
Skriv såfremt det har interesse.

Spændende tanke!

Hvordan med Copyright på det indhold der videreformidles?

Har I det?

I øvrigt tester gerne

Godmorgen.

Ja, det er selvfølgelig iorden. Det er en ting jeg har været meget opmærksom på, og har derfor haft en advokat til at hjælpe mig med at tjekke alle steder, hvor jeg har taget materiale fra.
De steder der er underlagt Creative Commons, er frit tilgængeligt for alle, så der kommer meget af materialet fra. Desuden har lægehåndbogen.dk givet mig lov til at bruge deres materiale som reference og alle regionens kittelkort er tilmed frit tilgængelige for alle, men jeg har dog alligevel fået lov af af deres ansvarlige ffra deres interne system.

Jeg håber det var svar nok ellers må du sige til. Jeg sender dig en promotion kode privat, du bruger Iphone ikke?

Mange tak for hjælpen, glæder mig til at høre din mening om appen

Hej.