Makro depression hehe

Hej,

Jeg er som så mange andre fanget hjemme på (måske) nok det værste semester overhovedet; det famøse 2. Semester på AU

Jeg laver løbende eksamensopgaver og jeg ville bare høre om nogen herinde ved følgende;

Er det den samme “pulje” af gamle eksamensopgaver de tager fra når de skal sammenfatte årets eksamenssæt? Altså, hvis man har nogenlunde styr på mange af de emneinddelte eksamensopgaver som vi har fået udleveret fra studiets side, så er man rimeligt godt med? Jeg har svært ved at skulle sidde og repetere 50+ slideshows fra hver holdtime, og jeg prøver derfor at pinpointe hvor jeg kan sætte ind og få repeteret det aller aller vigtigste, da jeg er sindssygt presset over at sidde med det hele derhjemme alene, og hvor det desuden også er svært at motivere sig selv, når man ikke ved hvordan og hvornår eksamen kommer til at foregå, grundet rigets tilstand

På forhånd tak

Hej, jeg sidder også med herlige makro nu her :smile:
Jeg er ret overbevist om, at det er den samme pulje ja, da mange af spørgsmålene optræder flere gange i de emneinddelte eksamensspørgsmål. Tror mest det er “måden” de spørger på, der ændrer sig lidt fra gang til gang. Så har man lavet et par spørgsmål tilhørende alle bogens kapitler, vil jeg mene at man er godt med:)

Det bliver strategien herfra. Kan simpelthen ikke overskue det andet

Glæder du dig også til her efter påske hvor vi finder ud af hvornår og ikke mindst HVORDAN eksamen kommer til at foregå!? Håber sådan de smækker en multiple choice i ansigtet på mig :joy:

Det bliver enormt rart med en afklaring på eksamensformen ja! En multiple choice er nok næsten for godt til at være sandt desværre :joy:

Det ved jeg nu ikke. De kan jo ikke lave eksamen som den plejer at være, for så kan man jo bare slå op i atlas. Jeg ved at de på SDU får en multiple choice og en form for spot - så jeg har bestemt ikke udelukket den :blush: Uanset hvad så føler jeg jo at AU bliver nødt til at gå en smule på kompromis med de strenge krav der normalt er til vores eksamen…

Okay det med SDU var jeg ikke klar over, så er der jo håb for, at kravene bliver sænket en smule :slight_smile:
Men vil man ikke fortsat bare kunne bruge sine bøger i en multiple choice?

Nej for jeg tror det er sådan noget med at de så har 10 eller 15 sek til at svare og så når man altså ikke langt i atlas :crazy_face:

Giver mening :blush: vi må se hvad de finder på!

Ohh the macro blues…

1 Synes om