Mcq 2016

Det ved jeg. Jeg gik ud fra, at figuren var rigtig i det første spørgsmål og mente derfor ikke, at der var andet man skulle gøre for at gøre den rigtig. Der var svarmuligheden “Der skal intet gøres, da figuren allerede passer”.

Nogen, der har lyst til at udveksler og diskuterer svarene med mig. Jeg lavede dem alle :slight_smile:

Er der nogle specifikke spørgsmål, du tænker på? :slight_smile:
Der var f.eks. den med babyerne og blyindholdet ift. det første spørgsmål. Kan ikke helt præcist huske spørgsmålet, men én af svarene var i hvert fald, at man ikke havde nok information til at bestemme det.

Jeg tænkte at gennemgå.dem sådan slavisk alle dem jeg kan huske. Det blyindholdet kan jec fakisk ikke huske hvad jeg svarede på. Den var også med sidste år.

Jeg kan i hver fald huske jeg svarede b. Hvad svarede du?

Jeg svarede, at man ikke havde nok information til at bestemme det, det var vidst også den sidste svarmulighed.
Men bare skriv løs, så kan jeg prøve at se, hvad jeg kan huske :slight_smile:

Myraki - Siden du var til prøven sidste år, gad jeg godt vide om prøven i år var sværere eller lettere end den sidste år, altså hvis vi ser bort fra de spørgsmål som var med både i år og sidste år :slight_smile:

Hvad svarede du til den med mobning på arbejdespladsen?

Jeg synes, at den var lidt lettere i år, men det er måske også bare fordi, at der var en del spørgsmål fra sidste år. Jeg har i hvert fald en lidt bedre fornemmelse, men det er også svært at sige.

Hmm, jeg kan huske, at der vidst var to spørgsmål. Ved sidste spørgsmål svarede jeg, at det var citatet med, at hun følte sig helt alene. Og den første at den var skjult, tror jeg vidst det var. At man ikke lagde mærke til dem sådan umiddelbart. Hvad svarede du?

Jeg svarede åbenbar ved den første og ved den sidste svarede jeg, at de var som ulve i en gruppe. Den sidste er jeg sikker på er rigtig, fordi der stod i teksten, at de var meget loyal overfor hinanden og havde et alliance, hvilken beskriver ulve rigtige godt.

Bortset fra spørgsmålene fra sidste år, så synes jeg faktisk den var lidt sværere, men til gengæld synes jeg der var færre til prøven.

Der var også et spørgsmål som lød som følgende: hvilken af de fire ting beskrives ikke i teksten. Det gode, det smukke, det sublime…
Kan du huske hvad du svarede der?

Jeg kender faktisk ikke deltagerantallet til MCQ i Odense og/eller Aarhus, men det kunne være interessant at høre. Men jeg håber på, at grænsescoren så bliver lavere, så jeg måske lige kan hoppe med til MMI :lol:

Kan du huske, hvad du svarede til det spørgsmål med antal % fattige i nogle lande i et år og så 2011 eller noget i den stil? Med f.eks. Uganda osv.

Uh ja, det spørgsmål… Det kan jeg godt nok ikke huske. Hvad svarede du?

Jeg svarede det sublime, da de andre blev beskrevet undtagen det sublime. Kan du huske, hvad du svarede til spørgsmålene til digten som omhandlede træer ud i skoven dækket af sne?

Jeg joiner jer også lige :slight_smile: Jeg synes faktisk at den var en smule sværere i år sammenlignet med sidste år :S Til opgaven med de fattige lande svarede jeg “Vietnam” mht. i hvilket land fattigdommen var faldet mest, så vidt jeg husker :slight_smile:

Ja, det kunne være fedt, hvis grænsescoren var noget lavere i år, så man kunne komme til mmi. Til den med højst stigning svarede jeg Niger og den, hvor den faldte drastisk svarede jeg Vietnam. Jeg er god til at aflæse grafer, så de to er jeg rimelig sikker på.

Ssadnan - hvad scorede du sidste år?

Jeg mener, at jeg scorede 48. Hvad med dig?

Jeg svarede det samme, hvis nogen har lyst til at diskutere opgaver kan I bare skrive.