#5 Jeg synes, at du skal give den en skalle det sidste stykke tid! Så kan du i hvert fald ikke sidde tilbage og tænke “hvad nu hvis…?” Jeg krydser fingre for dig! :lol: Selv en standbyplads ville jo være fantastisk!
#6 Hej PSloth! Elsker du også sloths? :lol:
Øv. Jeg startede selv ud i 1.g med biotek-linjen, men skiftede til spansk A, engelsk A og samf B, da jeg slet ikke lærte noget af læreren i matematik og fordi jeg slet ikke havde det godt i min klasse, desværre.
Hvad har du lavet de seneste år, der gør dine chancer bedre?
Ja, det er ikke sjovt at tænke på en plan B, hvis man nu ikke kommer ind på medicin, som er ens drømmestudie… Pt. er min plan B at jeg tager til udlandet og læser medicin. Det er den sidste-sidste-sidste mulighed, idet jeg helst ikke vil det. Jeg skal dog under alle omstændigheder være læge, så der er “desværre” ikke andet for mig at gøre. Dog har jeg hørt, at folk der søger ind på en KBU i Danmark med en lægeuddannelse fra fx Polen, kommer til sidst i køen. Hvilket selvfølgelig også er fair nok.
Dog er muligheden for at skifte fra fx Polen til fx SDU, problemet er bare, at de i Polen ikke har decideret bachelor og kandidat, så det er derfor svært at skifte over, da mange krav skal imødekommes. Mere end det ved jeg dog ikke.