MCQ-test, 30.april 2011

Christina; Det var noget, du skrev under på, på svararket. Det stod nederst :slight_smile:

Nemlig Kulka, lige ovenover underskrift og dato, med fedskrift og det hele (og ikke ‘det med småt’) :wink:

@Kulka: Fint, tak for det. Så er det bare mig der ikke har læst ordentligt hvad jeg skrev under på! :wink:

@Chri$tina: efter de mange spørgsmål der fulgte, er det ingen under at man lige glemte den slags :slight_smile:

@Mignon: Nej, hehe, det var noget af en omgang! Jeg sank da også lige en klump da jeg så opgavesættets tykkelse. :shock:

Men jeg synes nu, alt i alt, at det var en positiv oplevelse at være til MCQ. Og testens udformning var vel at forvente - udfærdiget med det formål at skille fårene fra bukkene. :wink: Jeg har en god mavefornemmelse, men lad os nu se om 14 dage! :smiley:

Hej Chri$tina

Jeg har ingen mavefornemmelse hvad resultatet af MCQ angår… kan altid prøve at bilde mig noget ind, men lader være og lever lykkeligt i uvished i et par uger frem (med truende afleveringsfrister, fremrykkede eksamener og lignende ‘sjove’ sager).
Ved heller ikke om det er bedst at være får eller bukke i denne sammenhæng :stuck_out_tongue: Blot man kommer igennem til MMI er jeg tilfreds :slight_smile:
Pøj pøj og vi ses forhåbentlig d. 26. maj!!!

Mignon :slight_smile:

Hey guys,

føler lidt, at jeg er den eneste, som føler sig mest usikker. Daah:P
Og Christina, don’t worry. Jeg bemærkede det også først til sidst, da vi skulle skrive under. “Hey! ENDNU MERE TEKST, DER LIGE SKULLE LÆSES IGENNEM!”

Kan i have det godt og må alt gå os vel! :wink:

Den 26. maj!?!?! Nej, vel?

Der skal jeg aflevere 2. semesterprojekt OG til mundtlig eksamen i matematik A. Hvad kan der mon gøres ved det?

Update: Phew, nej, det er d. 27.

Mignon, jeg er lettet over, at jeg ikke er den eneste der ikke har nogen fornemmelse overhovedet omkring, hvordan det er gået. Jeg synes nogle af spørgsmålene havde flere svarmuligheder på trods af, at det kun var en enkelt der efter sigende skulle være korrekt.

[quote=“Dysp”:3vpk1wsr]Den 26. maj!?!?! Nej, vel?

Der skal jeg aflevere 2. semesterprojekt OG til mundtlig eksamen i matematik A. Hvad kan der mon gøres ved det?

Update: Phew, nej, det er d. 27.[/quote]

Er du sikker? Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigget lidt - og der står altså den 26. maj

  • det samme gør der i det brev vi fik tilsendt, da vi søgte om kvote 2-plads på SDU - og der skulle vist være MMI for Klinisk biomekanik den 27. maj?

Either way, så skulle det vist ikke være helt umuligt, at komme til samtale en anden dag, hvis der er “tale om usædvanlige forhold”. Det kan man vel godt sige, at det er, hvis man er til eksamen - jeg kan heller ikke deltage, hvis det er den 27., der er jeg højest sandsynligt til eksamen i fysik A.

@Dysp: Iflg. denne side: http://optag.sdu.dk/GenericPage.aspx?pageID=1 afholdes MMI 26. maj. :slight_smile:

[quote=“Kulka”:211tmpor]Hey guys,

føler lidt, at jeg er den eneste, som føler sig mest usikker. Daah:P
Og Christina, don’t worry. Jeg bemærkede det også først til sidst, da vi skulle skrive under. “Hey! ENDNU MERE TEKST, DER LIGE SKULLE LÆSES IGENNEM!”

Kan i have det godt og må alt gå os vel! :wink: [/quote]

Føler mig også rigtig usikker, faktisk så meget at jeg på forhånd er indstillet på at jeg ikke kommer videre. Så må man jo bare blive positivt overrasket. De spørgsmål var bare ikke lige mig. Men sjovt at prøve og så er man jo bedre forberedt til en evt. prøve næste år :slight_smile:

[quote=“Jens87”:1am96qq9][quote=“Kulka”:1am96qq9]Hey guys,

føler lidt, at jeg er den eneste, som føler sig mest usikker. Daah:P
Og Christina, don’t worry. Jeg bemærkede det også først til sidst, da vi skulle skrive under. “Hey! ENDNU MERE TEKST, DER LIGE SKULLE LÆSES IGENNEM!”

Kan i have det godt og må alt gå os vel! :wink: [/quote]

Føler mig også rigtig usikker, faktisk så meget at jeg på forhånd er indstillet på at jeg ikke kommer videre. Så må man jo bare blive positivt overrasket. De spørgsmål var bare ikke lige mig. Men sjovt at prøve og så er man jo bedre forberedt til en evt. prøve næste år :slight_smile: [/quote]

Jeg har det præcis på samme måde. Men mon ikke det går? :wink:
Held og lykke med det i hvert fald! (:

[quote=“Kulka”:3797d62w][quote=“Jens87”:3797d62w][quote=“Kulka”:3797d62w]Hey guys,

føler lidt, at jeg er den eneste, som føler sig mest usikker. Daah:P
Og Christina, don’t worry. Jeg bemærkede det også først til sidst, da vi skulle skrive under. “Hey! ENDNU MERE TEKST, DER LIGE SKULLE LÆSES IGENNEM!”

Kan i have det godt og må alt gå os vel! :wink: [/quote]

Føler mig også rigtig usikker, faktisk så meget at jeg på forhånd er indstillet på at jeg ikke kommer videre. Så må man jo bare blive positivt overrasket. De spørgsmål var bare ikke lige mig. Men sjovt at prøve og så er man jo bedre forberedt til en evt. prøve næste år :slight_smile: [/quote]

Jeg har det præcis på samme måde. Men mon ikke det går? :wink:
Held og lykke med det i hvert fald! (:[/quote]

Jeg er også ret skræmt mht. til MCQ. Jeg havde dog en masse bekendte, som også deltog i MCQ igår, og de tror faktisk, at det er gået OK

  • mon ikke grænsescoren bliver presset en hel del op i år?

Bestemt. Der var også flere ansøgere i år. Sandsynligheden for, at grænsescoren stiger, er stor.

Hej venner

Vedr. MMI:
MMI er den 26. maj og jeg tror ikke man kan komme til den en anden dag. Hvis ‘uheldet’ er ude, så må man snakke med de respektive eksamenssteder og komme til en sygeeksamen senere (det var i hvert fald det jeg fik oplyst på det lokale VUC dengang man ikke havde eksamensdatoer klar). Ved godt det ikke lyder rart, men …

Vedr. MCQ-fornemmelser:
der er vel 50:50 chance hvis man har svaret på alle spørgsmål. Bevar håbet, send gode bølgelængder mod maskineriet der tjekker, så den kun ‘ser’ alle vores svar som rigtige (en dag kan vi lege med telepatisk påvirkning af maskiner:) og så prøv stille og roligt at tune ind på MMI :slight_smile:

I mellemtiden sender vi hinanden virtuelle skulderklap og pepper hinanden op på den helt rigtige måde, og vupti: når vi har sovet 13 gange (forudsat man sover en gang i døgnet :lol: ) er det 14. maj og så sender vi brede smil til hinanden her på tråden.

(jeg har som barn læst MAAANGE eventyr :smiley: )

Hvordan ved I at der er flere ansøgere i år end sidste år? :slight_smile:
Jeg har ikke lige kunne finde nogen tal fra år på nettet.

Det stod i al fald under SDUs fanpage på Facebook. Jeg tror dog også, at det står på deres hjemmeside. :slight_smile:

[quote=“Jens87”:2p1234gb]Hvordan ved I at der er flere ansøgere i år end sidste år? :slight_smile:
Jeg har ikke lige kunne finde nogen tal fra år på nettet.[/quote]

Hej jens, som Kulka svarer, så ligger talene inde på SDUs hjemmeside under nyheder:

http://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Kvote+2

[quote=“Studmed2012”:2hz87g5a][quote=“Jens87”:2hz87g5a]Hvordan ved I at der er flere ansøgere i år end sidste år? :slight_smile:
Jeg har ikke lige kunne finde nogen tal fra år på nettet.[/quote]

Hej jens, som Kulka svarer, så ligger talene inde på SDUs hjemmeside under nyheder:

http://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Kvote+2[/quote]

Mange tak :slight_smile:

[quote=“Mignon”:bp9n9x2h]Hej venner

I mellemtiden sender vi hinanden virtuelle skulderklap og pepper hinanden op på den helt rigtige måde, og vupti: når vi har sovet 13 gange (forudsat man sover en gang i døgnet :lol: ) er det [size=5]14. maj [/size]og så sender vi brede smil til hinanden her på tråden.

(jeg har som barn læst MAAANGE eventyr :smiley: )[/quote]

Jeg synes lige jeg har læst, at vi først får svar d.16. maj???