Minnie fra april 04 - efterlyses!

Hej Minnie!
Hvor ville jeg lige gerne i kontakt med dig.
Jeg sad og søgte lidt på Google under læger og familieliv m.m. og så dukker dine indlæg op.
Og først troede jeg det var mit eget indlæg - for du tænker tilsyneladende nøjagtig ligesom jeg gør.

Det forbavser mig meget - for jeg troede ellers at “alle” andre kvindelige læger aldrig ville overveje at sætte karrieren på stand by til fordel for noget så “uambitiøst” som børn.

Jeg har længe tænkt, at jeg simpelthen bare ikke passer ind i den ambitiøse kultur.

For mine børn er til enhver tid klar nr.1 frem for karrieren.
Men som du skriver - det betyder jo ikke, at jeg ikke stadig gerne vil have lov at bruge mit hovede på et niveau hvor jeg føler jeg hører til.

Jeg har nu gået hjemme med mine børn i lang tid- Nu skal jeg have sendt en ansøgning om deltid i turnus - for nu skulle det være muligt - i forbindelse med genoptagelse af turnus efter barsel.

Ikke nogen garanti - men en øget tilgængelighed af den deltid i turnus som ellers har været næsten uopnåelig såvidt jeg har fået fortalt - da SST bare ikke ville være med.

Nå men Minnie please! læs det her og skriv - vi tænker ens! Det er for vildt!!!
Med venlig hilsen en Mor og Læge i nævnte prioritering og rækkefølge!
(Helene)

Du kan finde minnie (eller hvilken som helst anden bruger) ved at bruge sitets søgefunktion ved siden af “profil”. Hvis du vil i kontakt med pågældende bruger tror jeg det er bedre at sende vedkommende en email eller privat besked, end at oprette en decideret tråd for det, til en anden gang.

Minnies profil kan findes her:
http://www.studmed.dk/profile.php?mode= … file&u=909

Mvh.
Jens

Tak!
nvh Helene