Hej!
Mit resultat fra MMI blev:
Samlet Score: 36
Samarbejde: 6, Den sundhedsfaglige: 6, Informationshåndt.: 3, Motivation: 5, Etisk dilemma: 6, Debat: 7, Kommunikation: 3, .
Testens grænsescore var: 32.
Tillykke! Du tilbydes en plads på Medicin i Kvote 2
Da jeg ikke tænkte, at jeg havde de store chancer at blive optaget på Københavns Universitet via kvote 2 (1. prioritet) regnede jeg med at starte på SDU den 21.08. (2. prioritet). Jeg startede derfor boligjagten før den 30.07. når alle de andre får svar, og fandt et værelse, som jeg har lejet fra den 01.08.
Den 30. juni fik jeg så en mail fra KU at jeg er blevet optaget på KU via kvote 2. Det var noget jeg ikke havde regnet med overhovedet. Så måske er der nogle af jer nu som starter i Odense, som kunne være interesseret i at leje værelset? Udlejeren har nu sat værelset ind på boligportal (.dk) igen. Der er i alt fire værelser. Udover det ledige værelse bor der tre piger i lejligheden (en fra Danmark, en fra Tyskland og en fra Schweiz). Jeg er selv mandlig, så også mænd spås chancer.
Jeg har selv betalt lejen for august, så den nye lejekontrakt starter nok d. 01.09.
Da værelset dog står tomt her i august, er der mulighed for indflytning inden studiestart den 21.08.
Hvis nogen skulle være interesseret og ønsker at kontakte lejeren via mail, så kan jeg gerne sende udlejeres email-adresse.
Jeg håber I alle får en rigtig god start i Odense!
Linket til værelset er: http://www.boligportal.dk/lejebolig/Værelse_Odense_C_1970730.html
Følgende tekst står der:
16m2 værelse inkl. forbrug
Husleje: 3.200 kr./md.
[i]Stor 150m2 delejlighed i Odense C med fælles stue og køkken, som er møbleret, der er 2 køleskabe, spisebord og stole. I stuen er der sofa, sofabord og 42" fladskærms TV.
Der er 4 værelser på ca. 16-20m2 pr stk. der udlejes, du vil derfor dele lejligheden med 3 andre.
Spændende og sjældent 5 værelses stuelejlighed beliggende i eftertragtet boligområde tæt på city, universitetet, indkøb og grønne områder.
Lejligheden indeholder: Entre, stort og pænt køkken/alrum, dejligt badeværelse med bruseniche, og 4 store værelser på ca. 16-20m2 pr stk.
Lejligheden har fået nyt køkken, badeværelser og vinduer for ca. 6 år siden.
I huslejen er alt inkl.
Husleje, varme, vand, el, TV og internet.,
Du har ingen ekstra udgifter.
[/i]