Mmi 2017

Mmi 2017
0.0 0

Jeg er “desværre” også kommet på ventelisten med 40 point så regner bestem ikke med at komme ind på AU! :unsure: (håber på SDU) :stuck_out_tongue:
Tillykke til alle dem der har fået en plads! :cheer:

Har snakket med administrationen, og de siger, at hvis det var en fejl, så havde de trukket det tilbage nu! Så ud og fejr jeres tildelte plads! Og så krydser jeg fingre for jer på venteliste!

Ej hvor er det fedt at høre!! :woohoo:

Er der stadigvæk ikke andre end mig, der IKKE har fået deres scorer at vide? :frowning:

Tror ikke man får at vide, hvad ens score er, hvis man har fået afslag :confused:

Altså jeg fik 39 point, og har stadig fået svar, og hvad grænsescoren lå på, men det er kun fra AU af, SDU mangler stadig

Har de givet dig et decideret afslag? Eller er du kommet på venteliste?

Bura er på ventelisten, er jeg ret sikker på

Så blev ens dag bare en lille smule bedre :whistle: men troede egentlig bare at man fik at vide man fik tilbudt en plads, eller så den der lange besked med at de hverkan kan afkræfte eller bekræfte før 28/7. Så ja, jeg må åbenbart have fået en venteplads

Hej.
Tillykke til alle jer der er optaget og håber jer andre på venteliste også kommer igennem!
Nogen der ved noget omkring sommerstart/vinterstart og hvad aldersgrænsen landede på de tidligere år? Og er det samme princip i Odense efter alder? :slight_smile:

Så er der svar fra SDU også! Grænsescoren er på 33.

Endnu en venteliste for mig :frowning:

Tillykke Til alle dem der er kommet ind, og held og lykke til dem der er på venteliste og de der overvejer at prøve igen næste år!

Fik tildelt en venteplads i Århus med 44 Point
Og heldigvis tilbudt en plads i SDU med 35 point!

Heldigvis har jeg fået en plads på SDU! Er så lettet :smiley:

øvøv! så skuffet endnu en ventelisteplads :S med 29 point på sdu

[quote=“myraki10” post=87489]Åååh, jeg er så nervøs!!
Btw så snakkede jeg med én, der deltog i MMI i Aarhus sidste år. Han sagde, at grænsescoren d. 28. juli var endt på 38 point.[/quote]

ER der nogen der ved hvad grænsescoren faldt til på sdu sidste år?

Ang. grænsescoren ved SDU
Er det den der står som “Grænsescore for Medicin” ?

og… skal man bare antage at hvis ens point ligger højere, så har man fået en plads.
også selvom der ikke noget sted står “tillykke”

Hvor kan I se det med sdu? Der står kun de ting på min side, der stod i forvejen.

Under “Resultat af optagelsesprøven i kvote 2 til Medicin” ser jeg opl. om mine prøveresultater ved SDU

Er der også kommet svar fra SDU?

Står den samme sted som indkaldelsen og sådan noget? :slight_smile: