MMI og MCQ SDU 2013

Tja, tråden måtte jo komme…

Ligesom sidste år har optag.sdu.dk været midlertidigt oppe i løbet af dagen, selvom denne først officielt er åben efter kl. 18.00.

Jeg vil derfor tillade mig at starte den oplagte tråd og hvem der er på hvilke hold, hvordan det går til MMI/ MCQ osv.

Selv kan jeg informere om at jeg er den heldige vinder af hold nummer 2 i aud. 55 klokken 10.30.

Held og lykke til alle os der skal til prøve her den. 4 :wink:

Jeg er den heldige vinder af hold nr. 3.
Min prøve starter kl 11, og jeg skal være i U20

Held og lykke med prøven.

Jo tak, i lige måde :wink:

Jeg er også på hold nr. 2 =)

glhf

KinderBueno skrev:

[quote]Jeg er også på hold nr. 2 =)

glhf[/quote]

Så ses vi her den 4. :slight_smile:

Jeg er på hold 1 og skal møde kl. 9.00. Jeg skal være i aud. 45.

Held og lykke med prøven!

Jeg er på hold nr. 2 10.30 aud. 100 :slight_smile:

Held og lykke med prøven :wink:

Det bliver egentlig spændende at se om hvorvidt rekorden for antallet af ansøgere bliver slået igen i år, eller om vi er så heldige at det øgede antal optagne på kvote 2 lukker lidt af luften ud af ballonen. Man har jo lov til at håbe :wink:

Det bliver spændende.

Jeg regner med at ankomme til SDU lidt over ni, da toget senere ville blive lidt for spændende med forventet ankomst ti minutter før jeg SKAL være der…

Fortryder allerede lidt at jeg ikke tager over allerede fredag…

Endnu engang held og lykke til alle (men ikke for meget :wink: ).

Elverskov skrev:

[quote]Det bliver spændende.

Jeg regner med at ankomme til SDU lidt over ni, da toget senere ville blive lidt for spændende med forventet ankomst ti minutter før jeg SKAL være der…

Fortryder allerede lidt at jeg ikke tager over allerede fredag…[/quote]

Jeg kan godt følge dig, kommer selv fra københavn og skal allerede hjemmefra ca. kvart over 6…

Overvejede selv at tage en overnatning i Odense, men på den anden side tror jeg spændingen og de uvante omgivelser på hotelværelset vil medføre en voldsom søvnmangel for mit vedkommende, så det må blive til en lille morfar i toget i stedet for :stuck_out_tongue:

Fornemmer jeg en lille snært af konkurrence mentalitet? :stuck_out_tongue:

Konkurrencementalitet? Moi?!? Nej da… :lol:

Vi er muligvis med samme tog.
Jeg skal fra Hovedbanen kl 7.

Jeg tager fra hovedbanegården kl. 07.28, og lander så i Odense kl. 09.00, men hvorfor tager du afsted så tidligt hvis du først skal være der kl. 11? :slight_smile:
Du må kunne lide at være der i god tid :stuck_out_tongue:

Jeg skal være der klokken ti, da man skal være der en time før prøven starter.
Med toget halv otte mener rejseplanen.dk først jeg kan være der 0950, hvilket er lidt for spændende til min smag.
Med afgang kl 0700 er der forventet ankomst kl 0915.

Hej håbefulde ansøgere :wink:

Husk evt. at have kontanter på lommen til at splejse om taxaer til uni fra banegården… Jeg ved ikke, om der rent faktisk bliver sat ekstra busser ind, men man kan godt blive ret så stresset af at se banegården sort af mennesker (der alle skal til optagelsesprøve), når der kun kommer en bus hvert kvarter… Så hvis man i forvejen er presset med tid pga. fx. tog, så er det altså godt at være på forkant… :confused:

Held og lykke! :wink:

Okay, da jeg bestilte billetten stod der at jeg ville ankomme til banegården kl. 9, og så burde være ved universitetet lidt over et kvarter senere. Håber da at jeg så kan stole dsb, da jeg skal være der kl. 9.30 :dry:

Men kan godt se at rejseplanen siger noget andet end min billet, så krydser fingre for at det går alligevel :unsure:

Om end ikke andet så har du en mindre konkurrent :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue:
Hvis det endelig er kan man nok godt finde nogen at dele en taxa med…

Det er faktisk ikke en dårlig idé :wink: tak for fiffet :cheer:

Hej, Jag ska också skriva MCQ på lördag :slight_smile: har testtid klockan 10, nr 1 och aud.45… det står att man ska vara där klockan 9.00 redan, blir tidigt morgon, åker från Sverige :wink:

Någon som skrivit testet förut? är det mycket matematik? vilken ordning kommer uppgifterna i (matte först och lästexter sen eller? ) ökar svårighetsgraden efterhand på testet ?

Ser fram emot Lördag… lycka till alla!

Hej

Der er ikke nogen egentlige matematik opgaver, men der er opgaver, der tester logisk tænkning.
Opgaverne er meget blandede og kommer i tilfældig rækkefølge, så man kan ikke sige, at de første 10 er matematiske eller andet.

Held og lykke med prøven.

Hey hey peeps :slight_smile:

Joiner lige tråden for en god ordens skyld B)
Jeg er kommet på hold 1 med prøve start kl.10.00. Glæder mig efterhånden ret meget!

Mht. transport - så har min kære far tilbudt mig, at køre mig på hotel fredag (på hans regning) - Overnatte, for så at køre mig hjem igen lørdag efter testen. Bliver det bedre? :wink: