Modul 11 Multiple choice eksamen SDU

Hej Allesammen,

Jeg skriver for at spørge, om nogen af jer ældre studerende sidder inde med gamle eksamenssæt for modul 11 multiple choice eksamen på en time. Jeg er virkelig nervøs omkring det hele, da der ikke er megen information omkring emnet på elearn.

Jeg håber der sidder en venlig sjæl derude, der vil dele eksamensopgaverne fra de tidligere år.

Knus

Jeg skal op til modul 11 den 28. okt. Jeg tror faktisk ikke der eksisterer eksamenseksempler som vi kender dem fra tidligere moduler, da den er så kort som den er, og måske fordi det er de samme spørgsmål der går igen?

Pensum er heldigvis så lille, at hvis du bare læser det som er opgivet i studyguiden, så burde man kunne klare sig. Vi skal jo ikke kunne alle indikationer for diverse biomarkører eller hvilke biomarkører der anvendes, men derimod nærmere være godt inde i hvordan man finder PPV, NPV, sensitivitet, specificitet, osv. Har du været til holdtimerne, så burde du være rigtig godt kørende. Jeg regner selv med at afsætte 2 (måske 3) dage op til den 28. på at læse op. Personlig er jeg mere nervøs for det mundtlige forsvar af bacheloropgaven.

http://fnks.org/fnks/forums/notatdeling/bachelor/modul-11