MOT ansøgning - Hjælp søges

Hej Alle

Er godt klar over at jeg befinder mig på det forkerte site, men jeg tillader mig dog alligevel at smide min motiverede levnedsbeskrivelse her i håbet om der er nogen der har mod på at give mig noget konstruktiv kritik.

Uddannelsen jeg søger ind på er jordemoderuddannelsen. Og ligesom så mange andre VIL jeg ind. Derfor er det yderst vigtigt for mig at denne ansøgning bliver helt perfekt.

Har jeg alt med jeg bør have med?

Er der elementer der kan udelades, evt til fordel for noget andet.

Gør jeg det klart hvad jeg kan bidrage med og hvorfor de skal vælge mig fremfor alle de andre kvalificerede?

Er det for meget snik snak. ?

Vedhæfter den lige, og ja den er pt. AL for lang. Så alle råd er kærkomne.

På forhånd mange tak.

http://EXAMPLE.com/media/kunena/attachments/8971/Motiveretlevnedsbeskrivelseudg.6.doc

[color=#000000][color=#000000]Du har ret i, at den ikke hører til herinde… Jeg læste den dog hurtigt igennem alligevel.
Må indrømme, at jeg efter den første side begyndte at tænke “bla bla bla”… Jeg har dog ikke den fjerneste idé om, at hvad de kigger efter i en ansøgning til jordemoderuddannelsen, men hvis det var mig ville jeg nok gøre det lidt mere konkret… Det med at du har et godt netværk osv. synes jeg er lige sukkersødt nok…
Det med nedskæringer i den offentlige sektor, synes jeg heller ikke hører hjemme i en motiveret ansøgning… Du søger om en plads på studiet - ikke om et job…
Men som sagt, det er ikke lige min boldgade, så om du skal lytte til det her eller ej - det ANER jeg ikke…
Men held og lykke! :slight_smile:
[/color][/color]