Motiveret ansøgning (tidligere: til studmed..)

hey allsamm…

Er der nogen medstud’der som gerne ville give noget feedback paa ens motiveret ansogning?? :?
for vil sku gerne have folk med kritiske ojne til at kigge den igennem…

vh damn!! og paa forhaand takk

Som det er skrevet før, prøv at skrive den i et indlæg som er let at læse, og vær parat til drøje hug.

Hellere et 10 drøje hug nu end en mistet plads 28. juli :slight_smile:

ville gerne sende den privat til de folk der evt. gerne ville give de hug… :smiley:

Send den. Så skal jeg nok give den et kig imorgen engang

jeg er selvfølgelig også frisk på et kig… du kan sende den til: "mit brugernavn"@studmed.dk

-Hauge

Til inspiration for kommende stud.med.'er:

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=698552/

Tamim Haidaris beretning har virkelig overrumplet og imponeret mig; en sådan ukuelighed, og hvad jeg (uagtet omstændighederne) ser som ægte offervilje, skal man lede længe efter. En plads til sommer ville være yderst velfortjent, artiklen taget i betragtning.

Hej
JEg kan også godt læse den igennem…

Hvis du mangler flere til at læse den igennem vil jeg da også gerne…du kan bare sende den!!!

Hej med jer

Er der en venlig sjæl, der også gider at skimme min ansøgning igennem inden d. 11 marts? Hvis ja, kan du da sende en PB så jeg kan maile den…?

1. gang må være lykkens gang :roll:

Ja det er jo lidt sent, men har ændret overskriften så der er mulighed at se hvad man faktisk går ind til i tråden.

Tak Jensemand :oops:

Hej…

Véd godt, at jeg måske skulle åbne en ny tråd…men vil høre om nogen af jer også gad at skimme min igennem…har den nemlig klar ( færdig version) :shock: