Multiple choice SDU

Hej :smiley:
Er det bare mig, der ik kan se det, eller står der ik noget tidspunkt på multiple choice testen på SDU d. 3.maj? Jeg har lige været inde på min “optagelsesside”, og der står, at man kan se nærmere om tidspunkt og sted under optagelsesområde - men der står intet? Hilsen Nethe

Jeg kan heller ikke se noget tidspunkt:-(
Måske er det bare noget som de ikke har sat ind endnu??
Hvor mange skal tage multiple choice testet? Jeg læste på SDU siden at der var bare omkring 1100 ansögere til kvote 2 i år men der var om 1800 sidste år! Hvad betyder det, var der ikke så mange som vil læse til medicin i år?

Tidspunktet kommer nok i næste uge så…ku bare være rart, hvis det havde stået der nu, når man kommer temmelig langt væk fra, så man vidste nogenlunde, hvordan turen skulle planlægges.
Jeg hørte i radioen, at medicin ikke var så populært som de forrige år - der var mange flere, som havde søgt andre uddannelser. Så er der større cahnce for os, som gerne vil :smiley:

Jeg er helt enig med at det ville have været rart hvis tidspunktet havde stået der nu, jeg kommer fra Island til at deltage i multiple choice testet:-) det er en meget lang vej fra!
Jeg er meget glad for at vi skal have en större chance nu da der er færre som sögte om i medicin!

Er der nogen der kører i bil fra Århus derned af? Toget klokken 06 trækker ikke ligefrem supermeget…

Hvordan gik det hos jer i testet?

Jeg er videre til MMI, men undrer mig lidt over grænsescoren på 50 for at komme videre - Har de udtaget flere til MMI end de 300 som de før har nævnt? SDU vil nok ikke oplyse det.

Er også videre… Men ja undrer mig da også over det grænsescore… sikkert mange der er kommet videre så! :frowning:

MMI - how to prepare…

Hvad var jeres score? Jeg hørte at der kun var 300 med en score over 50 så derfor var det grænsescoret og kun 300 kom videre til MMI, jeg er videre til MMI :smiley:

Kan man spørge hvad spørgsmålene gik ud på?

de gik ud på at man fik information og så skulle man svare spørgsmål med adgangspunkt i informationen, der var 96 spørgsmål på 46 sider så man havde rigtigt travlt hele tiden som testen tog!

Lidt mærkeligt at de norske ansøgeres grænsescore ligger på 60, når de kun har 15 pladser at battle om, sammenlignet med resten som ligger på 50, og der er 125 at battle om! (correct me if im wrong).

Ok, men information af hvad slags? Fagligt?

Det var ala:
http://www.sdu.dk/~/media/4BB134838FCA4161AEAFB50806FFA7CB.ashx

Jeg kom så os videre, det er dejligt :slight_smile:

Knapt 300 er gået videre til MMI, og grænsescoren kan ikke tolkes til antal rigtige svar da tallene er indekseret.

Har du en kilde Hyrma?

http://www.sdu.dk/~/media/3B98717C3E9E48F2A752163A7E53D010.ashx

Personlig mail fra SDU.