Multiple Choice testen SDU- Hvem er gået videre?

Tillykke Henrik!

Kan godt føle med dig, ved godt hvad du mener når du siger at det betyder rigtig meget for dig.

Har det præcis på samme måde… Men har sgu mistet troen lidt, må jeg indrømme:( Det tager lidt tid før jeg kommer over det… :frowning:

Held og lykke med de mudtlige…

Yeeees, er også gået videre! Hold 6… glæder mig til at se jer :slight_smile:

Jeg fik sku også lige skrabet mig igennem :smiley: Glæder mig til den dejlige morgentid :? Det bliver sku hårdt at komme op kl 4… MEN YES!!! Tillykke til jer alle :smiley:

Hei! Jeg har også vært til multiple choice test, men da jeg skulle se resultatet i dag, fikk jeg et litt merkelig svar:

“Du har været til MCQ test. Din score blev: 61. Testens grænsescore var: 53.
Du har søgt optagelse på Medicin på Syddansk Universitet. Din ansøgning er blevet vurderet og på baggrund af dit eksamensgennemsnit og dit resultat ved Multiple Choice Testen, vil du blive optaget via kvote 1, hvis du ikke optages på en anden højere prioriteret uddannelse. Du vil derfor ikke blive indkaldt til Multiple Mini Interview i kvote 2.”

Noen som vil hjelpe meg med å tolke hva dette skal bety? :slight_smile:

Puha jeg skal også tidligt afsted fra København, er på hold nr 3 med mødetid 07.45
Men er sikker på at adrenalinen nok skal sørge for at holde os på de tidlige hold vågne! :smiley:

[quote=“kaja_”:ytz1z8ff]Hei! Jeg har også vært til multiple choice test, men da jeg skulle se resultatet i dag, fikk jeg et litt merkelig svar:

“Du har været til MCQ test. Din score blev: 61. Testens grænsescore var: 53.
Du har søgt optagelse på Medicin på Syddansk Universitet. Din ansøgning er blevet vurderet og på baggrund af dit eksamensgennemsnit og dit resultat ved Multiple Choice Testen, vil du blive optaget via kvote 1, hvis du ikke optages på en anden højere prioriteret uddannelse. Du vil derfor ikke blive indkaldt til Multiple Mini Interview i kvote 2.”

Noen som vil hjelpe meg med å tolke hva dette skal bety? :slight_smile: [/quote]

Det betyder, at du er optaget via kvote 1 :wink: Tillykke… ingen stress den 28. til dig…

Yeaaah! Hold 7 kl 11.45 here we come! :stuck_out_tongue:
lys og regnbuer til alle! ses om 10 dage (pyh det er snart!)

Hmmmm har lige fået besked om at jeg ikke er gået videre, men fik 51 og grænsescore var på 44. Flere som har fået samme besked? :?

[quote=“Braniac”:2pft77wy]

Det betyder, at du er optaget via kvote 1 :wink: Tillykke… ingen stress den 28. til dig…[/quote]

Det var det jeg egentlig trodde, men ville ikke håpe på noe før jeg hadde snakket med flere. Synes bare det er merkelig at de sier det allerede, når de egentlig ikke skal annonsere det før 30. juli. Men men, jeg skal vel bare være glad! :slight_smile:

Hejsa …

Jeg er også gået videre :smiley: … Nogen der skal være på hold 2 ?

Mange hilsner C.

Hejsa,
Kommer meget sent med et svar, men nu synes jeg at hold 7 skulle repræsenteres, so here I am. Jeg gik heldigvis også videre. Vi ses 11.45 Anne :slight_smile: .

Er der andre her fra det dynamiske dream-team nr 10? :wink:

Andre fra hold 4 her? :slight_smile:

Hej alle jer fra hold 1! jeg glæder mig:)

Andre end mig der er lidt smånervøs? BIG DAY i morgen…
Gad vide hvad der venter os?!

Hvis du er på vinderholdet (self hold 7) så har du ik noget at være nervøs for. Men hvis du er fra et af de andre hold så ka jeg godt forstå du er lidt nervøs;)

Gad godt vide, hvad du mener med det, Ragega.

Evergreen; Ja, jeg er nervøs, men tager det som det kommer. Sørg for ikke at gå i panik (det er noget jeg er bange, jeg kommer til at gøre).

Jeg ønsker alle held og lykke!

Husk nu: Have Fun!
Ses imorgen tidlig Annan, kl. 07.45 sharp (eller måske tidligere) :stuck_out_tongue:

Der er kommet svar og jeg er kommet ind!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

“Vi kan på den baggrund med glæde meddele dig…” :smiley: !!!
Vi ses til sommer Mevise!
(Det bliver den sejeste årgang nogensinde. Det kan jeg mærke :wink: )