Någon annan forum æn studmed.dk?

Någon som kænner till ett annat forum før kommande medstud´s

Der er ingen andre forum’er hvor du får samme mængde respons som på studmed.dk eller som overhovedet har et debat side for mulige kommende med’studder…

ellers held med at finde en magen til viv…

Abdi

Jag hitta en amerikansk site:www.valuemd.com
med-studenter från hela europa och usa plejer att bruge den sajten.
Mycket god sida för de som vill måske studera i karibien.
haye abdi ii waraan waa anigii itaxaanka kula galiya
holla back brotha

damn… der er lang tid til vi får svar… Kender til valuemed.com… og har også undersøgt mulighederne for at læse i england, usa samt mange af de andre europæiske lande som polen, tjekkiet og rumænien… men må være ærlig og sige at taget vores situation i betragtning at denmark er det bedste sted at studere medicin…

med hensyn til lejlighed så ska jeg nok hjælpe med at finde en god lejlighed så snart du får svar fra sdu broe…

sidaan ogay waxad rabtay in aad soo guurtit intaadan bilaabin jamacada?

si kale okay baan ahay… ka’waran sweeden?

Heey

Det er helt ret at studere i danmark er bedre end at studere i till exempel polen. Då tänker jag mest på ekonomin, men det finns många andra orsaker. Sweden is aight. Jeg venter på svar fra Malmö tandläkarlinje. Jag var där och gjorde ett test(iq-test och praktiskt) 12 maj. Men syns du at jeg skel skrive ind meg på venteliste redan nu? Jeg her sogt lejlighed på http://www.studiebolig-odense.dk/. Det skule vara maget fint at bo i winslow eller Slotsgadekollegiet men ventelistan är lång som fan!

Vi hörs

Det foregår typisk sådan at man starter med at bo på HCØ eller Rasmus Rask koll. i et par år og så kan man flytte til et af de attraktive. Slotsgade koll. indgår altså ikke i den primære fordeling. Jeg boede selv på Rasmus Rask et par år for senere at få et værelse på Slotsgade koll.

Det er altså ikke nødvendigt at vente et pr. år. Har to veninder der har fået lejlighed ind ved slotsgade. Men der er også andre gode kollegier i Odense og klart ville jeg anbefale at skrive sig op så snart man får besked ang. optagelsen.

Med hensyn til at læse i polen har jeg faktisk en ven som startede sidste sommer og han er glad for at være der. Der er dog mange problemer for de studerende med fremmed herkomst da området hvor han studere er fyldt med xenofober og højreekstremister. En af hans pakistanske medstuderende er blevet groft overfaldet og de har adskillige gange fået dødstrusler.

Havde selv overvejet at starte på studiet i Gdansk, men efter disse problemer ved jeg egentligt ikke om det er det værd at læse medicin dernede :frowning: