Nogen der har fået svar?

Hej med jer :slight_smile:

Er der nogle af jer der har haft held til at komme igennem til mit KU eller de øvrige universiteters sider?

Jeg er SÅ spændt :slight_smile: Også på at høre hvordan det er gået jer andre som jeg har fulgt herinde… Krydser fingre for os alle!

Nej siden er helt nede :frowning:

Jeg kom ind på Mit Ku ved at bruge firefox, den gad ikke med chrome. Måske virker det også for jer andre :slight_smile:

Jeg kom ind via chrome. Men jeg åbnede det også med det samme kl.00.00 :slight_smile:

Kunne forestille mig at folk gik amok lige i øjeblikket, og at man derfor ikke kan komme ind. :frowning:

Jeg sidder forgæves og prøver i både safari og firefox… kan ikke bruge chrome da det ikke virker på min mac… altså når man skal bruge nemID…

Er så spændt! :slight_smile: Det er ikke til at holde ud at den bare står og tænker!

Jeg kom nemt ind alle steder :stuck_out_tongue:

iiih snyd :wink:

Hvordan er det så gået med jer?!

Men jeg ved dog ikke om jeg havde kommet ind nogen steder eftersom jeg satte min prio. #1 på SDU hvor jeg kom ind for en måned siden via kvote 2. Jeg bor på Island og har slet ikke tid til at finde lejlighed med så kort varsel ved de andre universiteter :slight_smile:

Jamen stort tillykke med pladsen på SDU så! Selvom det er “old news” :slight_smile:

Jeg er kommet igennem nu og er optaget på KU, så lettet og glad!!!

Tillykke i lige måde! :slight_smile:

Jeg har også fået den glædelige nyhed, at jeg er optaget på SDU. :woohoo:
Jeg er sommerstarter, så der er ikke længe til. Det er virkelig spændende!
Held og lykke til alle jer andre som også har søgt i år, jeg håber også at I er kommet ind.

Puha, der er mange studerende som ikke sover i nat ! :smiley: Tillykke.

Jeg er også sommerstarter, dog på AU, som var min førsteprioritet.
Jeg glæder mig helt vildt til at starte, men det er dælme snart :whistle:

Tillykke til jer alle sammen! :slight_smile:

Tillykke :slight_smile:

Ih det bliver spændende! Og nej, vi starter jo lige om lidt! Helt surrealistisk når man har gået og ventet så længe :slight_smile:

Tillykke til jer :D!
Ja, jeg tror helt klart at vi har en masse hårde, men fede år foran os!

Jeg kom fandme ind via kvote 2 på KU… Jeg er så glad… Har allerede købt lejlighed lige ved KU og skal giftes d. 8/8/14… det her bliver de bedste 2 uger i mit liv!!!

Hvor dejligt! Er super glad på dine vegne. Tillykke med det hele. :lol: :wink: :slight_smile:

Hvor dejligt! Er super glad på dine vegne. Tillykke med det hele. :lol: :wink: :)[/quote]

TUSIND TAK!!!

Tillykke Sasxa og alle jer andre!

Tusind tak Paze!

Havde du også søgt KU?