Annette var ude med sablen og sige at vi bestemt ikke bare kunne nøjes med at lave gamle eksamensopgaver og tro vi kunne bestå, fordi de vil for alvor begynde at lave om i eksamenssættene. Derfor søger jeg lidt råd til hvordan man bedst angriber B6.
Jeg har nu købt mig en bog om ernæring som jeg vil læse, men supplere med en god mængde anki kort, hver dag fra start - men er der nogle andre gode tips og tricks som er guld værd? Jeg har hørt at fysiologi delen er særdeles nedern på modulet og anatomien er bred. Hvis der er nogle gode noter/eller lignede omkring fysiologi så er jeg all ears (:
Men generelt, hvis der er gode fifs til ifht organisering eller forberedelsen mængden, så fortæl fortæl.
Det sagde hun også til os, men det kunne man altså sagtens. Uanset hvad, så var min oplevelse af B6, at det var et meget forståelsestungt modul. Det betyder så også, at når du faktisk forstår fysiologien, så bliver det hele uendeligt meget nemmere. Jeg har ikke særlige råd - jeg gjorde som jeg gjorde på de tidligere moduler, og det gik fint
Jeg synes at hun især er begyndt at stille nye varianter og også spørgsmål lidt ude i hjørnerne af pensum for at se om vi “læser” det angivne litteratur.