Noter til kerne

Hey - leder efter noter til de gamle kernepensumopgaver.
Ligger der ikke filer herinden længere??
Hep

Nej, desværre er filbasen taget ned da der på phpBB.com kom udmeldinger om at der var potentiel hacker risiko ved at bruge filbasen, så indtil det er løst er filbasen desværre ikke tilgængelig :frowning:

Der skulle være et nyt filbase mod på vej… men det er jeg ikke herre over…

Hey - tak.

Men hvis der er en venlig sjæl der har en flok noter til kerne på SDU - så bliver jeg en lykkelig mand!!

Hejsa
Jeg har stadig en del af mine noter som word filer. Hvis du er interesseret kan jeg brænde dem til dig og sende dem eller du kan kommer forbi og hente dem … går ud fra du bor i Odense … men let me know.
Har i øvrigt også et kompendium af en slags til Kernepensum som er kanon til terpningen den sidste uges tid og til dagene imellem eksaminerne. Men det er en papirudgave, så det kræver at du selv henter den.
Mvh Trine

Hejsa
Jeg har stadig en del af mine noter som word filer. Hvis du er interesseret kan jeg brænde dem til dig og sende dem eller du kan kommer forbi og hente dem … går ud fra du bor i Odense … men let me know.
Har i øvrigt også et kompendium af en slags til Kernepensum som er kanon til terpningen den sidste uges tid og til dagene imellem eksaminerne. Men det er en papirudgave, så det kræver at du selv henter den.
Mvh Trine

Hej Trine

Jeg er meget interesseret i at får fat i din kernepensum noter og kompendium og vil høre om du stadig har dem?

Hej Trine

Jeg er meget interesseret i at får fat i din kernepensum noter og kompendium og vil høre om du stadig har dem?

bare lige af ren nysgerrig er det så stadig muligt at gå op til kerne? Hvor længe bliver de ved med at “udbyde” den?

Hej
Jeg ligger også inde med kernepensum noterne. De består af en masse opgaver, som er blevet besvaret så grundigt som det kan lade sig gøre. Rygtet vil vide at det er de samme halvtreds opgaver der bliver skiftet lidt imellem til eksamen.
Skriv lige din mail, så sender jeg dem.
hilsen johann

Hej Johann

Det vil jeg være meget taknemmelig for. Min mail er [email protected].

Så skulle de være sendt. Held og lykke

Kunne det lade sige gøre at lokke disse noter ud af nogle af de tidligere “implicerede” :slight_smile:

Med stor taknemmelighed!

[email protected]

De, der savner og har brug for noter, kan forsoege sig paa www.manan.dk