Ny udgave af medicinsk kompendium

Har hørt rygter, at der meget snart skulle komme en ny udgave (17udg). Kan nogen be -eller afkræfte dette.

Ved ikke noget, men det må da være op over da det er 4 år siden af 16. udgave kom… Læser man teksten til 16 udgave på NNF hjemmeside

så kunne man da godt forestille sig at det bliver i år…

Jeg havde undervisning i gastro for ikke så længe siden, hvor nogle af mine medstuderende spurgte Schaffalitsky om der snart kom en ny udgave, og det mente han der gjorde. Men et tidsperspektiv på snart… det er et vidt begreb.

var lige nede i medicinerbogladen i Århus og de sagde at der kommer en ny udgave til årsskiftet… men jeg ved ikke hvor sikkert denne prognose er :smiley:

Nyt Nordisk Forlag, som udgiver Medicinsk Kompendium, har skrevet i et nyhedsbrev til FADL’s boglader at værket udkommer til December 2008. Efter at have talt personligt med chefen for deres redaktion, Jesper Finsvig, ser det dog ud til at chancerne mildest talt er meget ringe for at vi ser 17udg. af medicinsk kompendium før foråret 2009.

Der vil muligvis blive lavet en elektronisk udgave af nuv. udgave (16) hvis 17udg. bliver yddereligere forsinket.

Mvh.
Rasmus
FADL’s boghandel (Århus)

Nå,men så må vi (kompendie fans) jo bare krydse fingre for at de bliver færdige. Rart med besked.