Ønsker konstruktiv kritik af motiveret ansøgning

Hej folkens,

jeg ønsker at få noget konstruktivt kritik på min motiverede ansøgning. Er der nogle der vil hjælpe mig med dette, vil jeg med glæde sende den over mail.

Tusind tak,

Bo

Hej Bo

Jeg skal bestemt ikke bestemme hvordan du vælger at få feedback på din ansøgning, men ville det ikke være mest praktisk bare at uploade den her, så alle kan se?

Så kan de råd du får også komme andre til gode og andre kan måske høste inspiration fra det gode du har lavet.

Bare et forslag.

[quote=“MartinRuager”:3up35nn2]Hej Bo

Jeg skal bestemt ikke bestemme hvordan du vælger at få feedback på din ansøgning, men ville det ikke være mest praktisk bare at uploade den her, så alle kan se?

Så kan de råd du får også komme andre til gode og andre kan måske høste inspiration fra det gode du har lavet.

Bare et forslag.[/quote]

Mit tilfælde er lidt specielt; og med 1800 ansøgere til 55 pladser, må jeg desværre erklære, at jeg ikke ønsker at hjælpe folk, som kunne tage min plads. Normalt er jeg meget empatisk og venlig, men jeg må og skal ind i år :slight_smile: Det betyder ikke kun noget for mig, det betyder absolut alt.

[quote=“Dysp”:3ovhcxgi]
Mit tilfælde er lidt specielt; og med 1800 ansøgere til 55 pladser, må jeg desværre erklære, at jeg ikke ønsker at hjælpe folk, som kunne tage min plads. Normalt er jeg meget empatisk og venlig, men jeg må og skal ind i år :slight_smile: Det betyder ikke kun noget for mig, det betyder absolut alt.[/quote]

Hmm, jeg havde netop tænkt at skrive og tilbyde dig min hjælp, selv om jeg er en af de 1800 der også gerne vil have en plads i kvote 2 på KU… spørgsmålet er blot om du nu tør og vil modtage min evt. hjælp :?:
Sig til!

Mvh
Mignon - en ven i nøden - ligesom en læge bør være :wink:

Hehe, lad nu også være med at tage det ‘så slemt’, som man umiddelbart kunne antage, at jeg mente det; jeg har intet imod at tale med andre kvote 2’er, men at lægge min ansøgning op offentligt på dette site, som jeg tror er det mest besøgte uofficiale forum hvad angår kvote 2-ansøgere, tror ville kunne mindske mine chancer, hvilket jeg ikke er interesseret i. Men, at tale med én eller 2, gør jo ingen skade; så forstå mig ret :slight_smile:

du skal være velkommen. [email protected]