Optagele + de 3 universiteter

Hej
Jeg vil høre, om der er nogen, der ved, hvordan det forholder sig med digital ansøgning og kvote 2 på KU?
Jeg har digitalt signatur og har læst, at ansøgning med digitalt signatur foretrækkes, men mit spørgsmål er da, hvordan jeg får min motiverede ansøgning, CV, dokumentationer med i den digitale ansøgning. Er dette overhovedet muligt, eller er det meningen, at man skal sende det per post til KU??

Herudover er jeg blevet i tvivl mht. ansøgningsskemaerne, der ligger på optagelsen.dk?
Er det blot disse jeg skal udfylde og sende til AU og SDU - fordi de så selv på hhv. AU og SDU finder mit gnsm. i relavante fag og sender mig indkaldelse til MCT? Eller hvordan pointerer jeg på disse skemaer, at jeg søger kvote 2.

For når jeg søger medicin i Århus og Odense, er det vel kun mit ansøgningsskema, eksamensbevis, CV og prioriteringsskema til 1. valg jeg sender, ikke?

Håber virkelig på nogle svar, da jeg ikke kan vente med, at det bliver mandag for at få svar på disse spørgsmål, så jeg kan blive afklaret og så sendt de forskellige ting rundt tirsdag, senest onsdag.

Det lugter meget af et spørgsmålssæt, der kan besvares forholdsvis fyldestgørende af en studievejleder. Prøv dem på KU, de kan det shit:)