Optagelse 2010/2011!

nå er ventetiden over!!

jeg er blitt optaget på medicinstudiet, med oppstart 1. feb 2011 :slight_smile: :slight_smile:
er det noen andre som starter studiet i Odense i februar?

marianne :smiley:

ja det er jeg også:)!! wuhuu!!:slight_smile:

gratulerer, SineT! :slight_smile:

da sees vi kanskje i Odense

Jeg har fått beskjed om at jeg er kommet inn, men det står ingenting på nettsiden om jeg skal på høst eller vår? Er svarbrevet kommer i posten?

MartSoll: når jeg logger på sdu.dk/optag, så står det “bemærk at du først skal starte ditt studie den 1. februar 2011”.
jeg har ikke fått brev i posten enda, men på siden står det at vi skal få brevet senest 30.juli. det tar kanskje litt lengre tid å få sendt brevet til Norge? :?:

har forstått det sånn at de eldste begynner studiet i sept, og de yngste i feb.

marianne :slight_smile:

Okei. Står ikke noe om det når jeg logger på, regner med jeg har fått høststart da… :slight_smile:
Får i alle fall vite det med sikkerhet når brevet kommer… :smiley:

Tillykke til jer der er blevet optaget især de mange nordmænd :slight_smile: .

Jeg har lige fået brev om at jeg er blevet optaget på Ålborg universitet med studiestart d. 1. september :slight_smile:
Er simpelthen så spændt og glad, også fordi det er en helt splinterny uddannelse.

Er der andre der skal starte i Ålborg?

Rigtig mange gange tillykke til alle jer andre også!

Hej!

Jag har kommit på SDU via kvot 2 :smiley: Det känns helt sjukt, är sååå glad nu! Jag har fått vinterstart och undrar om det är någon med sommarstart som vill byta? Det skulle vara kul att lära känna er som ska börja läsa medicin på sdu, kan vi inte göra en facebookgrupp?

Til jer med sommerstart: Hvor gamle er i?
For jeg undrer mig lidt over jeg har fået vinterstart når jeg er 20 år og 10 måneder :S havde troet jeg var gammel nok til sommerstart…

Hej…
Jeg er blevet optaget med sommerstart i KBH, men havde egentlig bedt om vinterstart, hvad er muligheden for at få ændret dette og hvor skal man ringe hen? De har vel lukket hele weekenden?

Der står at man minimum skal være 20,1 år, men de tager jo fra ældste og nedefter, så hvis der er mange “gamle” på 25-26 kan den yngste godt være 22 ell 23.
mvh annelin som er glad for at være blevet sommerstarter og ønsker alle tillykke

ja, facebookgruppe!! :smiley:

Da jeg blev optaget for 2 år siden, var jeg oprindelig vinterstarter, fordi jeg ved en fejl havde sat kryds i vinterstart. Jeg er af ældre dato, så jeg ringede flaks ind, og det blev ændret med det samme! Men her taler vi også i kontortid, på dagen. Og var meget overtalende.

Tillykke til alle, især jer i O-town :wink:

altså jeg er 21 og fylder 22 til december og jeg er på vinterstart:) men det havde jeg også ønsket, så jeg ved ikke om det vare er derfor.

Jeg er 22, og er også blevet vinterstarter på sdu - men det havde jeg også selv ønsket :slight_smile:

kan i få jeres studiekort til at fungere? når jeg vælger studiekort i den blå menu bjælke, så skal jeg logge ind igen, men der sker aldrig noget når jeg så logger ind igen.

Sine T:
Jeg havde også store problemer med studiekort, men med meget tålmodighed og mange login forsøg lykkedes det til sidst.

Okay, det er godt at høre at der er andre i 20erne :slight_smile: jeg glæder mig!

super så bliver jeg ved med at årøve:) ja jeg er også vildt psyket!!! glæder mig også for hårdt til rusturen!