Optaget, men hvornår? :)

Hej I gode mennesker herinde :slight_smile:

Jeg håber at I alle er ved jeres bedste.

Jeg vil lige spørge om noget. SDU har vist tildelt mig en studieplads allerede i år (sådan forstår jeg det?) men der står ikke rigtig noget dato derinde. Der stod bare at jeg skulle bekræfte min plads hvis jeg vil have den og da jeg trykkede på det stod der at jeg havde sagt ‘ja tak’ til pladsen. Der står at jeg skal bestille studiekort også. Jeg kan bare ikke se hvornår jeg skal starte, for det står der ikke. Er det rigtig forstået at jeg har fået et plads i år så skal starte omkring d. 1 sep? :slight_smile: iih er overlykkelig :oops: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Tak på forhånd :smiley:

Hvor fedt Amina! Rigtig hjertelig tillykke!

Ring til studieadministrationen for en sikkerheds skyld, men jeg tror det tyder på at det er lige om lidt :slight_smile:

Knus
Mignon

På KU får man besked på at man er optaget til vinter, og hvis ikke der står noget er det sommerstart. Jeg går ud fra at det samme gælder for SDU, men som Mignon siger, ring til optagelse og vejledning.

Jeg skal starte den 29. aug. på SDU, men jeg er på modul 11. Jeg gætter på du skal starte en uge tidligere, hvor der er en masse introduktion + rustur. Men kontakt studiekontoret for en sikkerheds skyld.

Der står ikke hvornår du er optaget på hjemmesiden hvor du bekræfter. Men det står i brevet du forhåbentlig har modtaget.

Mange tak for jeres svar alle sammen :slight_smile: :slight_smile:

Jeg fik ringet til optagelse og vejledning som I anbefalede i dag og de fortalte mig, at jeg skal starte d. 1 feb. :smiley: