Overflytning - au til ku

Hej
Emnet har sikkert været oppe 100 gange før, men som ny kunne jeg alligevel ikke helt finde, hvad jeg søgte.
Sagen er den, at jeg her til sommer færdiggør mit første semester i Aarhus. Af familiære årsager ønsker jeg dog at søge om overflytning til KU.
Jeg er indforstået med kurserne på de enkelte semestre ikke er de samme, men er det muligt at søge om overflytning og få merit for færdiggjorte kurser?
Det skal siges, at jeg havde snit til at komme ind på KU (hvis det har nogen betydning)
på forhånd mange tak!

Så vidt jeg ved, så kan det ikke lade sig gøre midt i bachelor… Først efter du har gennemført bachelor, kan du ansøge om at læse kandidat ved KU…

Det korte svar er at tage en snak med studievejledningen ved KU

Jvf tidligere posts, men uden jeg har en dyb indsigt, hvorfor det ovenfor synes at være gældende, er:

  1. du kan søge om at starte forfra på KU efter gældende optagprocedure
    eller
  2. gennemføre indtil Bachelor og da søge, men ingen garanteret overflyttelse til KU.

Jeg har nemlig kontaktet studievejledningen ved KU, og dér fik jeg at vide at det kun kan lade sig gøre efter bachelor… Og oven i købet vil der være 4 fag som man skal læse op ved siden af :slight_smile: de 4 er fag, som man har i bachelor ved KU men ikke i bachelor ved AU

men spørg alligevel lige selv så du er sikker :slight_smile: