Pendle fra Esbjerg til Odense?

Mon der er nogle herinde, som pendler fra Esbjerg (og omegn) til SDU?

Jeg håber jeg bliver optaget på medicinstudiet med opstart til september. Planen er at jeg vil pendle med tog, men for at kunne møde til kl. 8.00, ser det ud til jeg allerede skal med et tog omkring kl. 5.30. Jeg har i bil 1 time og 20 min, så jeg synes det ser lidt voldsomt ud, hvis jeg skal med tog 2,5 time før undervisningsstart :thinking:

Nå må jeg ikke skrive nogle navne her med jeg ved at der er en på snart 3. semester som pendler fra Esbjerg i bil. Måske hvis du skrev inde på favebooksiden når du bliver optaget at i kan tage kontakt om måske følges, det ville måske kunne hjælpe lidt ?

1 Synes om

Det var en super ide! Det vil jeg prøve at gøre, når jeg forhåbentlig bliver optaget :hugs:

En, forhåbentlig, fellowstudent :slight_smile:

1 Synes om

Der er fordele og ulemper ved hhv. tog eller bil.
Jeg har selv pendlet med DSB i nogle år med få problemer, men jeg var også altid i god tid. Dvs. ankom på skolen 30 min. inden undervisningens start.
Med bil på motorvejen mod/fra Odense skal du medregne trafik og vejarbejde, hvilket har stået på i adskillige år, og formodentligt står på nogle år endnu. Der er ofte forsinkelser pga. trafikken, så du skal ikke regne med at spare tid på at tage bilen fremfor toget.

2 Synes om