Post fejl, mangler, ris, ros og ØNSKER! her

Hmm det burde virke… Kan andre bekræfte den fejl?

Jeg ved det godt - jeg arbejder på det, men jeg er sgu ikke så haj til linux, så det må komme hen af vejen - forbindelsen skulle i hvert fald ikke være skylden. Det skaber dog lidt delay at serveren står i USA, men alligevel, så sløv burde den ikke være…

Har haft problemet, men det virker fint nu. Siden er dog noget langsom.

Sveinar

Jeg prøver lige at lave en udførlig test af hvordan den autologin-er med en ren profil.
[edit] og det virker fortrinligt nu efter jeg har ryddet mine cookies.

mht. linux: har du shell adgang? hvad sigen top så mht idle og load average? Jeg vil gerne hjælpe med at fejlfinde hvis det er nødvendigt. Jeg tror ikke at forbindelsen er sløv, det går fint stærkt når man henter filer.

Yep jeg har shell adgang til root.

Kontakt mig gerne over msnm, hvis det er noget du har forstand på.

Jeg kører fedora 2 med plesk - som kontrolpanel.

ha, du skal bruge debian…så kører det for dig :slight_smile:

De første 5-6 stykker på min msnm vil kunne supportere mig i derbian - men desværre var det ikke det udbyderene kunne/ville tilbyde :frowning:

jeg har nogle redhat bøger du gerne må låne…

Hej. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at skrive indlæg (spørgsmål) i kommende stud forumet, HJÆLP!.

Ellers rigtig fed side, det er meget jeg får svar på, som jeg ikke engang vidste at jeg ikke vidste…

Velkommen til

bare brug ikonet:

Fortsat problemer, så spørg endelig

Hey.

Et lille spørgsmål. Hvor MB kan studmed mailserveren klare ad gangen ??

[quote=“Effeta”:2az0ld6z]Hey.

Et lille spørgsmål. Hvor MB kan studmed mailserveren klare ad gangen ??[/quote]

jeg ved det faktisk ikke… det er gullestrup der pt. står for hostingen…

Hej Frold,
Det er lækkert at du har adskilt de 3 sites så de har relevant info for hver især, kunne du gøre det samme for ‘nye emner siden sidst’? Jeg er f.eks. knap så intereseret i hvad der skrives på ‘studmed.dk’, men vil gerne vide hvad der er sket siden jeg var på pdamed sidst.

Hilsen JD

[quote=“quicksilver”:26i541hd]Hej Frold,
Det er lækkert at du har adskilt de 3 sites så de har relevant info for hver især, kunne du gøre det samme for ‘nye emner siden sidst’? Hilsen JD[/quote]

Jeg er ikke sikker på at det er muligt - har overvejet det…

Men i oversigten kan du jo i hvilke forum posts er, således kan du grov sortere…

Men jeg kigger nærmere på det…

Der er mange jeg snakker med der sjovt nok ikke kender denne side.
Jeg så engang nogle plakater på Panum for studmed, det er der ikke mere.

Hvis du har noget på tryk, vil jeg gerne hjælpe med lidt reklame for siden ?

Hej!

Jeg har lige købt en bog på auktionen men kan ikke husk af hvem jeg har købt den af… :oops: Og jeg kan ikke finde ud af det fordi “Mine auktioner” virker ikke, jeg får op en blank side med beskedet:

“Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting T_VARIABLE or ‘$’ in /home/httpd/vhosts/studmed.dk/httpdocs/auction_myauctions.php on line 459”

Hvad gør jeg?
Tak på forhånd!
/Johan

Takker… det er fixed…

Nu skulle siden gerne være speed lidt op, søndagen er i hvert fald brugt på server optimering…

Og page Page generation time er i hvert fald faldet…

Den er pænt hurtigere nu.

Når man henter forsiden ser det ud til at log ind vinduet starter maksimeret hvorefter det falder på plads når resten af indholdet kommer. Har du lavet et eller andetder ikke er helt efter bogen ?

Der er masser af store phpbb2 boards på
http://www.phpbb2.de/oxpus_toplist.php
der kører lynhurtigt.

I Auktionen fremstår alle bud i USD. Ville det ikke være smartere med danske kroner, for at undgå forvirring en gang for alle?
F.eks. et Kirurgisk Kompendium til 500 USD. Sælges det for lige under 2900,- (hvilket er lidt under nyprisen), eller sælges det for 500 danske kroner, og dermed en udmærket pris…

[quote=“Skovsen”:uzayc1f4]I Auktionen fremstår alle bud i USD. Ville det ikke være smartere med danske kroner, for at undgå forvirring en gang for alle?
F.eks. et Kirurgisk Kompendium til 500 USD. Sælges det for lige under 2900,- (hvilket er lidt under nyprisen), eller sælges det for 500 danske kroner, og dermed en udmærket pris…[/quote]

Hejsa,

Jeg er helt klar over det, men er ved at opdatere auktionen med nye smarte features…

Blandt kommer man til at kunne reaktivere sine varer, når den er udløbet. Desuden kommer der mulighed for at oprette user stores, og man kan nu skrive hvor i landet man bor…