Procent = bestået?

Lige startet på lægeuddannelsen i SDU og har forsøgt at finde præcis hvor mange procent der er bestået ( 02 ). Jeg har skrevet til rigmor og faglige vejledere men ingen af ​​dem kan svare mig. Er de riktigt att bestået 02 er 70% ?

Ca. 50% = 02 (som regel)

Hej er det bevægeapparats anatomi B2 du snakker om?
Af hvad jeg har hørt skal man at bestå skal man have 50% i alt for at bestå

Hej! Det er rigtigt! Læser B2 atm og visse havde sagt efter b1 at bestået er forskelligt modul til modul. At visse moduler kræver fx 60% på spot og 70% på eksamen. Spurgte rigmor og faglige vejleder og de sagde at de ik kan give mig svar fordi det er helperspektiv de kigger på? Men hvis du siger 02 er 50% er jeg virkelig glad og kan andas

Man skal have 50 % for at bestå, men du skal have halvdelen rigtige i alle de forskellige “dele” af faget. Altså du skal have 50 % i både anatomi-delen, fysiologi, embryologi og arbejdsmedicin-delen for at bestå.

Mange tak @tammi! Hved du hvis det er samme % i de andre moduler i medicine i SDU? At man skal havde 50% i de forskellige deler af fag?

1 Synes om

Det vil jeg tro, men jeg er ikke 100 % sikker. Men jeg har specifikt fået det at vide på B2 af Chemnitz sidste år :blush: