Projekt opgave - forskning

AAU har jo det her problem-orienterede sundhedsprojekt på 2. semester

og jeg må indrømme jeg synes det svært

både hvordan det skal udformes men også hvordan jeg tænker det er i forhold til hvordan andre tænker det skal være

Det her studie er rimelig svær og det kommer i nok til at høre mig sige en del gange

man hører altid om dem der kommer let igennem

men her må i så hører med en af dem der virkelig kæmper

jeg ville ønske jeg havde klæber hjernen og at jeg kunne se lyset men det kan jeg endnu ikke

Det var alt hvad jeg lige brænte inde med

Jeg tror, der er få, der er kommet nemt igennem. Jeg fandt bacheloren dræbende kedelig, og jeg slæbte mig igennem - dog med fine resultater. Men det var hårdt arbejde. Man må lære at læse effektivt. For mig var det via gamle eksamenssæt fra start til slut.

Kandidaten var sjov.

Du har gentagende gange brokket dig over studiet. Måske du skal overveje, om du skal læse noget andet? Jeg har skrevet det flere gange: der er mange (!) andre spændende studier end medicin at kaste sig over (jeg har tidligere uddannelser bag mig). Blot en tanke :).

Hvis du gerne vil fortsætte på medicin, så tror jeg du skal overveje, hvordan og hvorledes du fremover skal gribe det hele an på en konstruktiv og effektiv måde.

Det er i øvrigt de færreste, der har klæbehjerne. Det er hårdt arbejde - på godt og ondt. Ondt ifht at det meste man lærer på bacheloren ikke er anvendeligt, men sådan er det, og det man man bare acceptere (men dog ironisere lidt over).

1 Like