Promotion af studmed.dk - hva' kan vi/jeg gøre?

Promotion af studmed.dk - hva' kan vi/jeg gøre?
0

Jo, flere vi er jo sjovere er det, og jeg er kun som admin interesseret i at så mange som muligt bruger det jeg har sat igang - det er jo den bedste credit man kan få :wink:

Men hvad kan jeg/vi gøre for mere promotion af siden her og dens muligheder?

Jeg modtager gerne forslag :smiley:

Tidligere er forsøgt med:

1. indlæg i MOK, acuta, sundoghed - det er ved at være et stykke tid siden jeg har haft det
  2. “anbefal til en ven konkurrence” - var ikke umiddelbart det store hit
  3. opslag på Panum, SDU og AU - det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har haft det
  4. løbende nyhedsbrev til eksisterende brugere - ved at være et stykke tid siden sidst
  5. opslag på punkt.ku

Ellers nogle forslag?

De føromtalte t-shirts med studmed.dk-tryk på. Er dette måske en lejlighed til at få dem produceret?

apopov

Det med opslag på studie stederne tror jeg umiddelbart er et godt værktøj… Evt. via “fællesmail” til hele mediciner folket. Det burde kunne lade sig gøre, hvis bare argumentet er i orden. Det er jo ikke commercielt, og det burde/kunne være interessant for de fleste… Vi får engang i mellem en mail der er sendt ud til alle der er tilmeldt SDU (medicin)… prøv evt. at kontakte Christina Pytlick [CP@adm.sdu.dk]. Det er hende der står for medicin i Odense (sammen med en Jane Westergård)…

Jeg arbejder faktisk på noget :wink: More to come… Vi har en syerske på forum her, så lad os se… :wink:

Eventuelt tage kontakt til de mennesker i studieadministrationen der er ansvarlig for tutorene… tror den bedste måde at promovere siden er at få lagt denne side ind for de nye i præsentationen af hele medicinstudiet… på AU får alt lige fra FADL til studenterpræsten pænt lang tids taletid for de nye russere … her kunne der godt enten holdes en lille tale af tutorerne om studmed.dk eller eventuelt deles lidt materiale ud… een ting er sikkert FADL nævner ikke siden med et ord…

Hvorfor skulle de også det??

fordi FADL repræsenterer medicineres interesser, her synes jeg en side som studmed som over 1000 mennesker bruger hører ind under … frold har flere gange spurgt om de i det mindste ikke kunne putte siden ind under “links” på FADL’s side (her er en masse andre studierelavante links), eller eventuelt nævne det i nogle af de informationsblade man får fra dem om alt fra himmel til jord

Der er da blevet gjort lidt reklame for siden her for de nye på KU, da denne side står under links i vores rusbog :smiley: