Prøve igen MMI?

Hej jeg skriver her fordi jeg har været til MMI i Århus i år med en scorer på 39. Jeg har ikke fået en plads men jeg har fået min scorer at vide og kan se at jeg fejlede i samarbejde med 3 og 4 point og robusthed med 3 og 4 point. Jeg overvejer nu stærkt at tilmelde mig næste år igen, og hvis jeg går videre så er jeg lidt i tvivl omkring hvad jeg har gjort der gjorde at jeg fik så lave point. Jeg syntes jeg klarede det godt. Er der en der har været igennem MMI med topkarakter som goder at dele sine erfaringer så jeg kan forbedre mig og finde håbet igen!! Tusind tak

Jeg synes helt klart, at du skulle forsøge igen!

Hvor har du fået din score i de forskellige emner at vide henne? Jeg fik selv en score på 44 og kom igennem i år og synes selv, at jeg generelt fik god feedback på de fleste stande.

Myraki, jeg skrev til dem og det sende et exelark.

Hvilken mail skrev du til? Jeg vil nemlig også ret gerne kende fordelingen af mine point fra MMI’en i Århus.
Og jeg synes virkelig også du skal prøve igen. Der er en del udenlandske sites med gode råd og eksempler på spørgsmål og dilemmaer du evt. kan øve dig på.