Relevant erfaring til kvote 2 - kritik

Hej alle, jeg har tænkt mig at søge gennem kvote 2 til sommer, og vil egentlig bare gerne høre hvordan mine erfaringer lyder indtil videre – om de overhovedet er relevante og har en god “chance”:

  • Sygeplejevikar på et specialcenter for hjerneskadede; jeg tænkte at det vil på en måde hjælper på noget patientkontakt/kommunkation?
  • Været frivillig på et børnehospital hvor jeg har underholdt og leget med børn
  • På samme børnehospital har jeg også fået lov til at være uudannet sygeplejer, og dermed haft både dag-, aften- og nattevagter
  • Jeg har været med til 2 projekter til artikel (forskning); I den første står mit navn på selve artiklen, og den anden er jeg snart færdig med og håber også på at få noget recognition i artiklen :slight_smile:

Det var så det jeg har opnået på mit sabbatår. Lyder det som noget der har en chance? :slight_smile:

1 Synes om

Det lyder godt, men jeg ville også søge i AU og SDU, hvor der er en optagelses prøve. Hvordan fik du lov til at tage et SPV-kursus uden at være medicinstuderende?

det står at nnik var uuddannet…

1 Synes om

Jeg søger ind på alle steder, både optagelsesprøve og motiveret ansøgning:) Og ja som sagt var jeg uuddannet, så havde selvfølgelig begrænsninger. Men jeg er glad for det lyder godt :slight_smile:

Jeg tror også at dine erfaringer er rigtig gode. Husk at de skal dokumenteres! Ikke blot ved et CV, men der skal rigtig dokumentation til. Ellers tæller de simpelthen ikke.

1 Synes om

Mange tak! Og jeg begynder også på at indsamle dokumentation her lige om lidt! :slight_smile: