Resultatet af MCQ

Jeg har været inde på sdu.dk/optag en gang i timen siden jeg vågnede og jeg er baaaaaareee såååå nervøs!

Nu er der snart ca. 2,5 time til at vi får resultatet af vore MCQ-test…

Jeg håber at jeg om 2,5 time kan fortælle jer at jeg er gået videre…

Håber at nogen af jer andre også vil dele hvordan det er gået :roll:

Eeeej… Hvor jeg bare sys det er ringe! Har ikk sovet en hel nat - været nervøs en hel dag og nu er vores resultater først tilgængelige imorgen… :frowning: :frowning: Er så skuffet :frowning: :frowning:
Held og lykke til os alle still!

Hej…
Held og lykke til alle.

Jeg overvejer at søge ind til næste år kvote 2, og ville lige høre lidt nærmere om de spørgsmål. Der er jo nogle, som mener at dem på SDU’s hjemmeside ikke var helt, som dem til prøven. Kan I give nogle eksempler på dem fra selve prøven? Hvis I altså kan huske dem. og måske beskrive forskellen i forhold til eksemplerne?
Og der er nogle som allerede har fået svar? eller hvornår får I det?

Tror I at de lægger prøven ud på nettet? Sådan man kan øve sig lidt ekstra og mere intensiveret?

Mvh Katrine

Synes også det er mega irriterende at det ligepludselig er rykket til imorgen :-x Har som så mange andre ikke sovet særlig godt de sidste dage;)

Katrine:
Dem på hjemmesiden var fuldstændig ligesom nogen af dem til prøven, der var bare lige de 80 andre også;) Der var mange spørgsmål der blev indledt med at man skulle læse en tekst, ca 10-20 linjer og analysere den, sågar reflektere over den og spørgsmålene synes jeg ihvertfald var rimelig tricky, sad tit med to muligheder og så bare måtte vælge den der lød mest sandsynlig, pga tidspres. 10-20 linjer lyder nok ikke af meget, men når man har siddet i 1½ time og der så kommer ca 10 spørgsmål af den slags så blir man lidt informations overbombet (ihvertfald min følelse da jeg gik ud af lokalet)
Der var også ganske alm matematikopgaver, noget med trekantsberegning og opgaver hvor man skulle sammenholde grafer med tabeller. Det var virkelig en blandet landhandel:)
Tror næppe opgaven kommer på nettet, kørte med en som havde taget prøven i 2009 og hun kunne så fortælle at flere af opgaverne var de samme som sidste år, bare med andre spørgsmål.
Tror ikke man kan forberede sig på prøven ud over at være veludhvilet…

mvh annelin

For h… det er bare såååå irriterende

Så der lige en ekstra dag vi skal vente…hmmm det hjælper ikke ligefrem på nervøsiteten. :-x

Så skal jeg endnu i nat se frem til mareridt, hvor jeg finder ud af, at klarede mig dårligst til MCQ-testen -

i én af drømmene fik jeg endda minus 7 men det kan nok ikke lade sig gøre i realiteten.

[quote=“annelin”:yd45l026]Synes også det er mega irriterende at det ligepludselig er rykket til imorgen :-x Har som så mange andre ikke sovet særlig godt de sidste dage;)

Katrine:
Dem på hjemmesiden var fuldstændig ligesom nogen af dem til prøven, der var bare lige de 80 andre også;) Der var mange spørgsmål der blev indledt med at man skulle læse en tekst, ca 10-20 linjer og analysere den, sågar reflektere over den og spørgsmålene synes jeg ihvertfald var rimelig tricky, sad tit med to muligheder og så bare måtte vælge den der lød mest sandsynlig, pga tidspres. 10-20 linjer lyder nok ikke af meget, men når man har siddet i 1½ time og der så kommer ca 10 spørgsmål af den slags så blir man lidt informations overbombet (ihvertfald min følelse da jeg gik ud af lokalet)
Der var også ganske alm matematikopgaver, noget med trekantsberegning og opgaver hvor man skulle sammenholde grafer med tabeller. Det var virkelig en blandet landhandel:)
Tror næppe opgaven kommer på nettet, kørte med en som havde taget prøven i 2009 og hun kunne så fortælle at flere af opgaverne var de samme som sidste år, bare med andre spørgsmål.
Tror ikke man kan forberede sig på prøven ud over at være veludhvilet…

mvh annelin[/quote]

Tak annelin. Det gav et godt billede.

Jeg krydser fingre for jer alle. :slight_smile:

[quote=“annelin”:nk50rtm7]Synes også det er mega irriterende at det ligepludselig er rykket til imorgen :-x Har som så mange andre ikke sovet særlig godt de sidste dage;)

Katrine:
Dem på hjemmesiden var fuldstændig ligesom nogen af dem til prøven, der var bare lige de 80 andre også;) Der var mange spørgsmål der blev indledt med at man skulle læse en tekst, ca 10-20 linjer og analysere den, sågar reflektere over den og spørgsmålene synes jeg ihvertfald var rimelig tricky, sad tit med to muligheder og så bare måtte vælge den der lød mest sandsynlig, pga tidspres. 10-20 linjer lyder nok ikke af meget, men når man har siddet i 1½ time og der så kommer ca 10 spørgsmål af den slags så blir man lidt informations overbombet (ihvertfald min følelse da jeg gik ud af lokalet)
Der var også ganske alm matematikopgaver, noget med trekantsberegning og opgaver hvor man skulle sammenholde grafer med tabeller. Det var virkelig en blandet landhandel:)
Tror næppe opgaven kommer på nettet, kørte med en som havde taget prøven i 2009 og hun kunne så fortælle at flere af opgaverne var de samme som sidste år, bare med andre spørgsmål.
Tror ikke man kan forberede sig på prøven ud over at være veludhvilet…

mvh annelin[/quote]

Husk du har skrevet under på, at du ikke videregiver informationer fra prøven :shock:

Seriuosly…? Hmm… det er nok en af de oplysninger, jeg så ikke lige fik læst, fordi vi blev bombarderet med informationer den dag…? Jeg kan vitterligt ikke huske, jeg har underskrevet det…!! :slight_smile:

Jo. Det er helt seriøst. Jeg vil ikke være politimand - og jeg ved ikke i hvilken grad der er tale om. Men nu har jeg gjort opmærksom på det.

Jeg har fået mit resultat fra klinisk biomekanik nu :slight_smile: Grænsescoren var 42 dér, men den ligger nok lidt højere på medicin, da der var mange flere ansøgere!

FrederikHH
Det lå også vagt i min erindring, da jeg skrev indlægget, men har jo heller ikke gengivet nogle af spørgsmålene, så tror ikke jeg er i farezonen for noget :wink:
Synes godt nok det her tegner til at blive en lang dag, men det trøster da lidt at resultaterne fra bio er kommet, så er det da ikke fordi systemet er gået helt ned for dem. Krydser fingre for…ja lige krydser jeg bare fingre for at der ikke kommer en ny udsættelse :smiley:
annelin

Det er helt vildt langt ude at vi ikke har fået svar endnu… nu er klokken rundet de 18 stykker og INGEN SVAR!
DEt gør mig såå sur :evil:
Ikke nok med at de udskyder det til idag, så vil de åbenbart også skrive dem sent ind…

Er der ngn der har en idé om hvornr de vil inlæse resutaterne?

Jeg snakkede med en vejleder fra sdu tidligere idag og hun sagde kun at de ville prøve at få det løst idag. Som det lød på hende kunne det sagtens udsættes til imorgen :l

OMG!! Hvor er det bare for ringe det her…Helt ærligt det er ren tutor for folk der er nervøse og har ventet, hvis det var en f os der kom forsent til deres prøver, havde vi sikkert ingen chancer for tage prøvn…
Whatevah, det lyder som man må vente og se hvornr det kommer ind, det er bare for dårligt…
Tak for svaret :slight_smile:
SÅ må vi vente og se hvad der sker ved 23:59 tiden :?:

Viss . Var resultatet tilfredsstillende ?

Ved du hvor mange, der søgte ind på de tre forskellige uddannelser gennem kvote 2 (medicin, klinisk bio & psyko)

Ja, jeg er i hvert fald blevet indkaldt til MMI :smiley:

Ansøgere i kvote 2 SDU 2010
Klinisk Biomekanik: 182
Lægevidenskab: 1725
Psykologi: 626

@ Viss:

Hvor finder du de tal? Ved du tillige hvor mange der ca. går videre til MMi på de 3 uddannelser?

Selv er jeg heldigvis også indkaldt til MMI i næste uge.

Held og lykke til jer alle!

Jer der har fået resultaterne fra jeres MCQ hvad har i søgt?
Jeg har endnu ikke fået svar fra lægevidenskab :confused:

http://www.sdu.dk/Om_SDU/Dokumentation_ … gning.aspx

Jeg ved ikke hvor mange de udtager til MMI på de andre uddannelser, men har hørt det er 300 på medicin…

Heyyou vi har fået svar fra klinisk biomekanik :slight_smile:

Aj jeg har det bare sådan kooooooooooom nu!! Hold kæft hvor er det dog irriterende at skulle vente :x:

Gider ikke engang sdu længere…hehe just kidding…men stadig :censored: irriterende!