Resultatet af MCQ

Så kom de :slight_smile: Jeg gik videre. Nær grænsen. 54 rigtige svar. 49 var grænsen…
Jeg er nu meget godt tilfreds efter som jeg ikke nåede de sidste 12 spørgsmål.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg er også gået videre :smiley: :smiley:

Også en invitering til MMI hertil! Virkelig dejligt og bestemt ventetiden værd!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Hvor er jeg bare heldig…jeg var næsten lige ved at græde.

Jeg fik 49 point og grænsen var 49!!!

OMG! siger jeg bare…

Ja tak også en invitation her til :slight_smile:

Jaaaah, endelig.
Fik 67 rigtige! Det er bare ærgeligt, at jeg ikke kan d. 20 maj… Har eksaminer. Øv bøv.

Yees :smiley: Er også gået videre :slight_smile: :slight_smile: Er bare lidt overrasket over hvor tidligt jeg skal møde…7.45 :roll: med knap 3 timers kørsel fra Nordjylland…huha…men det er helt klart det værd
annelin

Annelin? Har du ingen venner i Odense som du kan sove ved?

STORT tillykke til alle Jer, og held og lykke og ro på til MMI :wink:

Glad på jeres vegne… fik dog selv kun 48 :roll:

Undrer om nogen her så ved om hvornår man kan forvente at eventuelt blive indkaldt til intervju ved KU, eventuelt hvornår man kan sige at man helt sikkert ikke bliver indkaldt? :slight_smile:

Vil det sige at i er sikre på at få en plads på sdu nu hvor i er gået videre eller hvad ? :?:

Lr2203
Nej faktisk ikke…men har heldigvis en rigtig sød mor, som kører mig så jeg kan sove i bilen :smiley: Det er også langt det billigste, kan jo godt mærke man er blevet gammel når man skal betale 300 kr for en billet til Fyn;) Men det er også fint nok, har alligvel generelt svært ved at sove når der skal ske spændende ting…havde slet ikke sovet natten til MCQ testen, så det blir nok egentligt rart nok at dappe afsted der ved 04.30 tiden istedet for at ligge og vende og dreje sig i sengen.
annelin

Gisop:
KU laver ikke interviews, mener jeg…

Nej okay annelin, så er det jo fint at skulle afsted så tidligt hehe og altid godt med en sød mor

Nej KU laver ikk interviews… Man kommer “bare” ind på sin motiveret ansøgning :slight_smile: Kæmpe tillykke til jer alle, der er gået videre! Fantastisk klaret! :wink: Og tak fordi I har været med til at dele tanker og bekymringer!
Jeg manglede et par point - men er gået videre på biomekanik… :wink:
Så Kasper - ingen lift til mig den 20. - men hey - vi ses da allesammen på det sundhedsfaglige fakultet i Odense nichts!? :wink:
Let’s go get them! Tillykke til os alle :wink:

Hey Gisop

Det er bare sååå ærgeligt at få 48, når grænsescoreren var 49.

Men i forhold til KU har jeg også hørt at ‘nogen’ kan blive inviteret til samtale. Men om det er noget positivt ved jeg ikke. På deres hjemmeside læste jeg at der var nogen, som blev sat i bunken ‘optaget’, andre i ‘ikke-optaget’, mens nogen havnede i en ‘måske’-bunken. Det er måske-bunken der bliver kaldt til samtale, fordi der skulle være tvivl om motivation og studieegnethed.

Hvis man nu ikke med det samme bliver ‘optaget’ pga. den motiverede ansøgning, så kunne det måske være en fordel at blive indkaldt til samtale så man måske lige kan uddybe hva man har skrevet og forklare dem at jeg SKAL altså ind. Men på den anden side tænk, hvis man bliver så nervøs at man fuldstændig ødelægger sine chancer for nogensinde at komme ind på KU…aj sker nok ikke…men sådan er det jo altid nogen klarer sig bedre skriftligt og andre bedre mundtligt.

Held og lykke til alle…må alle blive optaget der, hvor de ønsker det mest!

[quote=“hoda01”:2p8zibi7]Hey Gisop

Det er bare sååå ærgeligt at få 48, når grænsescoreren var 49.

Men i forhold til KU har jeg også hørt at ‘nogen’ kan blive inviteret til samtale. Men om det er noget positivt ved jeg ikke. På deres hjemmeside læste jeg at der var nogen, som blev sat i bunken ‘optaget’, andre i ‘ikke-optaget’, mens nogen havnede i en ‘måske’-bunken. Det er måske-bunken der bliver kaldt til samtale, fordi der skulle være tvivl om motivation og studieegnethed.

Hvis man nu ikke med det samme bliver ‘optaget’ pga. den motiverede ansøgning, så kunne det måske være en fordel at blive indkaldt til samtale så man måske lige kan uddybe hva man har skrevet og forklare dem at jeg SKAL altså ind. Men på den anden side tænk, hvis man bliver så nervøs at man fuldstændig ødelægger sine chancer for nogensinde at komme ind på KU…aj sker nok ikke…men sådan er det jo altid nogen klarer sig bedre skriftligt og andre bedre mundtligt.

Held og lykke til alle…må alle blive optaget der, hvor de ønsker det mest![/quote]

Hoda jeg mener at KU kun optager på baggrund af en motiverede ansøgning og karakter (kvote 1).

gratulerer!

det ble ikke noe MMIpå meg. :? men jeg kan fortsatt ha en sjanse i kvote 1, HVIS jeg består denne fæle matteeksamen…

lykke til på intervju!
marianne :slight_smile: