RUS-tur på AU

Hej jeg er en af dem der snart starter på AU og hermed følger rusintroduktion mm. jo.

Jeg har et spørgsmål til dem der allerede har prøvet det og dem der snart skal prøve det…

Gallafesten… Hvad er det meningen at piger skal ha på? Der er jo mange slags gallakjoler, bare en simpel en eller skal der være meget galla over den? Eller behøver man slet ikke at være gallaagtig?
Omstændighederne taget i betragtning kan det jo godt ske at kjolen bliver “lidt smadret”…?!

Hilsen kommende AU’er

Hvorfor er danskere så småborgerlige og fantasiløse at de ALTID skal lave galla-tema? :roll:

[quote=“Sunshine”:3gvepgbb]Gallafesten… Hvad er det meningen at piger skal ha på? Der er jo mange slags gallakjoler, bare en simpel en eller skal der være meget galla over den? Eller behøver man slet ikke at være gallaagtig?
Omstændighederne taget i betragtning kan det jo godt ske at kjolen bliver “lidt smadret”…?! [/quote]

Jep, du svarer jo egentlig selv. Det er ikke så højtideligt, men det bliver sjovere når folk gør lidt ud af det. Så højt hår og en kjole der kan tåle at festen fortsætter ud på de små timer også… God fornøjelse!

tjaeh vi må jo kunne gøre lidt ud af det! Det kan vel ikke være så svært, man skal vel bare vælge noget som ikke fylder for meget i bagagen!

Hvad hold skal du egentlig være på? Jeg er selv på hold 10! :slight_smile:

Glædelig jul og godt nytår oppe fra Grønland

Heidi

Jeg var på RUS-tur i august i år, og vi havde også gallafest. Det fungerede på den måde, at efter middagen gik folk ud og klædte om til deres almindelige tøj for netop ikke at få spoleret det pæne. Så du kan sådan set vælge, hvilken kjole det skal være - den behøver ikke tage skade :wink:

Jesper