Rustur KU 2011

Hej :slight_smile:

Jeg skal starte på KU til februar, og jeg ville lige høre, om de som har vinterstart rent faktisk tager med på rusturen her den 19. august?
Jeg går helt sikkert ud fra at tage med, men det ville være rart lige at høre, at jeg ikke er den eneste.

Alexandra.

Jeg starter også til februar på KU, og jeg tager helt sikkert med på rusturen!
Det er bare lidt ærgeligt at rusturen ligger så langt fra studiestart for os. Samtidig kan det jo være at man når at få nogle venner på turen, den er trods alt en uge lang.

Jeg prøver at komme, men jeg har nogle medicinske problemer, som måske gør at jeg ikke kan. Men, jeg ved, at I helt sikkert skal tage med til det - det er mega fedt og meget oplysende. (Har jeg hørt fra én fra sidste år)

Dysp

Da jeg var på rustur, blev midt hold (sommerstarter) smidt sammen med 2 hold vinterstartere. Og ja, de tog med i stor stil. Det er generelt den bedste måde at blive smidt sammen på. Druk og skøre aktiviteter er en ret god isbryder, når det kommer til at mødes med fremmede mennesker.

Jeg er sommerstarter og skal med :smiley:

Hey :slight_smile:
Jeg starter også først til februar 2012, men jeg tager dog stadigvæk med til rusturen.

Det lyder rigtig godt :slight_smile: ! Nu glæder jeg mig endnu mere.

Jeg er også vinterstarter og har meldt mig til RUS - godt at vide, at jeg ikke er den eneste, nu glæder jeg mig endnu mere! :wink:

Hej!
Jag ska också börja i Februari och om jag får ledigt från jobbet ska jag definitivt med på rusturen också. :smiley:
Det låter som att man inte borde missa det!

/Neda

Nogen der har nogen erfaring med rusturen, hvad går det ud på?? Er man på skolen, eller er man ude at rejse til en fjern krog af Danmark…??

http://www.rusturen.dk/index.php?id=93

Jeg var i Holbæk sidste år. Jeg var der i 2 dage… Fluer i maden + senge på MAX 180 cm (og det er uden pis!). Jeg er 186 cm høj, så jeg kunne ikke rigtigt sove. Så kan jeg ikke fungere ordentligt. Desuden skulle jeg også flytte 2 dage efter, så jeg tog bare hjem, da jeg så at fluerne væltede ned i den dej, der blev til de boller man spiste om morgenen.

Det er virkeligt noget lort at det er d. 19.
Skal selv starte til februar, men er i London mens der er rustur… hvor uheldig har man dog lov til at være!! :frowning:

Var selv vinterstarter og på sommerrustur… gør det! :slight_smile: Det er sjovt, hyggeligt og lærerigt - og sommerstarterne skal I også nok se mere til gennem studiet.

Hey Drenge og piger der skal med på Rusturen!

• Jeg har lige oprettet en side på facebook, så man kan få sig en lille Ide om HVEM der tager med på Rusturen 2011.

Håber i tilmelder jer, så jeg kan se nogle af ansigterne inden jeg kommer derud.

Link herunder;

http://www.facebook.com/pages/Rusturen- … 2723843825