Rustur vs. Utroskab....... Rygtekontrol

Hey Alle.

Min kæreste er kommet til mig med et rygte, som jeg vil se om der er hold i:

Der er en rigtig mange der er deres kæreste utro på rusturen…

Hvordan forholder sandheden sig til dette???

Mvh.
Larsvk

Jeg har ikke hørt om noe slikt! Men hvis man ønsker at være utro får man det sikkert til hvis man vil. Det er selvfølgelig mye alkohol på en rustur, men ville ikke bekymret meg for at kæresten skulle være utro på en slik tur.

Ikke helt studierelevant, men, men…

Generelt er der en meget løssluppen stemning på rusturen, alkoholen flyder frit og man kommer tæt på hinanden i de dage den varer. Dette skaber selvfølgelig gode forhold for en lille affære.
Dette kan så kombineres med at mange som starter et nyt studie skal starte en ny fase af deres liv, og om man er ret ung og har haft den samme kæreste i en del år, er der nogle som dermed føler behov for at starte på en ny frisk så at sige.

Jeg har hørt om en hel del tilfælde af utroskab og forhold der ender lige efter en rustur, men når det er sagt, så tror jeg at disse tilfælde oftest drejer sig om forhold der i forvejen har problemer, og at det kun er et spørgsmål om tid. Rusturen kan så skubbe gang i tingene.

Men der er da også dem, der ser på rusturen som en god anledning til at “prøve noget nyt” i en situation hvor deres kærester har ringe chance til at opdage utroskaben.

Uanset, om man ikke er tilbøjelig til at være utro i forvejen, så tror jeg ikke man nødvendigvis bliver det bare fordi man er på rustur.

“Hør hør” til Sveinars indlæg. Man er ikke utro på en rustur hvis ikke man selv er med på den, - det kan lade sig gøre at komme igennem turen uden sidespring :slight_smile:
Men, jo, mange er utro.

Jeg kan kun nikke genkendende til ovenstående…

Jeg kan kun stemme i til de ovenstående påstande! Det er muligt hvis man vil, og risikoen er nok lidt større! :wink: MEN, er det meget værre at tage en uge til Iloret de Mar, Sunny Beach osv. med Ung Rejs!??
Det er KUN op til dig selv!!! Viljestyrke er vejen frem… :wink:
Men ellers er Sveinars oplæg yderst dybdegående for jeres situation!! :slight_smile:

Så kan man vel kanskje tenke litt gjennom hvor smart det er å starte med å ligge med en man skal studere med i mange år. Kan fort bli litt dårlig stemning der ja…MEN det skaper jo mange gode historier :slight_smile:

Jeg synes, du skal glæde dig til at starte på SDU. Du får en rigtig god velkomst både af faglige- og sociale tutorer.
Som du kan høre på de andre er Rusturen er hvad man selv gør det til. Jeg har oplevet rusperioden som virkelig sjov. Glæd dig til at møde nye mennesker. Det er ikke mit indtryk at rusturen i sig selv er utroskabs-skabende. Det er en god weekend med aktiviteter og fest. Glæd dig og tag alt det gode til dig.