Så er det vel tid til en tråd om resultater af UniTest mm

Nu er resultaterne vist kommet og så bliver man da næsten nødt til at sammenligne med hindanden. Så hvis i har tænkt jer at prale lidt eller måske bare beklage jer så er i endelig velkomne til det.

Mine resultater fra KU:
Samlet score - 54
Faglig læsning - 8
General læsning - 9
Engelsk læsning - 9
Matematik - 10
Grafer og Tabeller - 8
Logik og mønstergenkendelse - 10

Og fra SDU UniTest:
Snit - 75,33
Kritisk tænkning - 81
Kvantitativ tænkning - 62
Sproglig og kulturel forståelse - 83

Håber sku ik alle har fået resultater som dig ellers kommer jeg aldrig ind…

Er det første gang du søger kvote 2? Jeg undrer mig ogs over hvordan det kan være du ikke havde nok snit til at søge kvote 1 med sådan nogle resultater😳

Kvote 2 resultater:

KU: 48

SDU UniTest: 64.5

Vil meget gerne høre hvad andre har fået :)!

1 Synes om

Jeg har fået 73 i unitest :slight_smile:

Det er nogle rimelig høje tal der er kommet frem i tråden indtil videre, men det er nok ret misvisende. Grænsescoren for at gå videre til MMI var vist 54

1 Synes om

Ja jeg har her i går været til KU interview og gik også videre til mmi på SDU

I virkeligheden er den her tråd jo nok lidt misvisende da jeg nok ikke ville have lavet den hvis jeg ikke var gået videre, så jeg tror nu ikke det bør gøre dig alt for urolig da der er en stille majoritet der vælger ikke at dele deres resultater af diverse grunde.

Det er faktisk anden gang jeg går til kvote 2 prøverne, første gang var i 2020 hvor jeg rent faktisk blev optaget på SDU men så kom corona sku og ødelagde den oplevelse en del, så i virkeligheden er det genoptagelse jeg søger på SDU.

Og med hensyn til karakterer og kvote 1 så var jeg sku lidt for doven i gymnasiet så snittet blev ikke lige højt nok.

1 Synes om

Jeg fik 54 point fra SDU og er gået videre til MMI :smile:

På KU fik jeg 31 (mener jeg nok)