Score fra unitest 2019

Hej - kan se at unitest-scoren er blevet synligt nu for alle. Hvordan ligger jeres? :blush: Min ligger “desværre” kun lige over grænsescoren (55) , så skal nok ikke regne med en plads på AU /:

Min ligger på 59, så jeg er ikke sikker på om jeg kan regne med en plads i Århus :thinking: hvor langt plejer de at ligge fra hinanden?

Pas, men tror du er okay stillet (; Men tænker også hvis mange har søgt begge steder - er der vel nogle som afslår en plads, så en anden får pladsen? Altså sådan at flere end halvdelen af de der er gået videre til mmi på sdu, får en plads på enten sdu/au? /:

True. Tror de fleste søger SDU som 1. prioritet - det har jeg i hvert fald gjort.
Det er nok svært at sige noget om det endnu :smile:

aj hvor sjovt, min opfattelse er den modsatte :smile: Men det kan sagtens være (:

Mit snit er 58,4, og grænsescoren ved psykologi SDU er 57,80

har du søgt medicin og psykologi? (:

Nej kun psykologi, og kun på SDU :slight_smile:

Min ligger på 57 og har AU som første priotet, men det virker ikke sandsynligt nu…

Min ligger på 58,8, så tror kke at jeg kommer ind på AU

Med en score på 62, hvorledes tror i så jeg er stillet ift AU? Har simpelthen så svært ved at gennemskue det

Jeg tror du kommer ind! (; hverken AU eller SDU vil give svar, og siger man ikke skal sammenligne med forrige år osv - men du er ret godt stillet ihvertfald :blush:

Selvom de siger at man ikke skal sammenligne - er der så nogen der ved hvad grænsescoren har været på AU de forrige år?

Jeg ringede til dem idag - de kunne ikke udtale sig sagde de /:
Har du søgt både SDU og AU? (:

Årh det var da træls, ventetiden er så lang:(
Jeps, jeg har søgt alle 4 universiteter, men med AU som førsteprioritet

Hej, hvor meget tænker i at ens snit skal være for at man er “100 procent” inde på AU? kan man se værdierne for de andre år? :slight_smile:

Venlig hilsen en førstegangssøgende :slight_smile:

Jeg har læst herinde at grænsescoren sidste år lå på 60, og så burde den jo ligge en smule lavere i år når der er flere studiepladser, men det er selvfølgelig ikke sikkert…

Tusind tak! så tror jeg at jeg er rimelig sikker! :slight_smile:

Det er korrekt, at grænsescoren for at blive optaget lå på 60 sidste år.

Det er fedt, at du kan føle dig så sikker, Soeyland :metal: Hvad lå din score på? :slight_smile:

Hejsa!

Tænker I, der er en sandsynlighed for at blive optaget på AU med en score på 59,6%?

Det er første gang, jeg tager testen, så jeg er ikke så bekendt med grænsescoren, men jeg har virkelig tænkt meget på det…

Tak på forhånd!